Kisvállalkozások növekedési lehetőségei és kihívásai A Cantalup Bt. hosszútávú tervei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ádám Zsuzsanna
Other Authors: Havan Viktor
Format: Project work
Kulcsszavak:fejlődés
kis- és középvállalkozás - KKV
kisvállalkozások
növekedés
támogatások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58480

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58480
005 20250923130846.0
008 250923suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ádám Zsuzsanna 
245 1 0 |a Kisvállalkozások növekedési lehetőségei és kihívásai  |b A Cantalup Bt. hosszútávú tervei  |c Ádám Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A kisvállalkozásoknak számos növekedési lehetőségei és kihívásai is vannak. A sikeres fejlődéshez nem csak anyagi hanem szakmai tudás és tapasztalat is szükséges. Ezért is lényeges a megfelelő kezdés és fenntartás. A vállalat kezdéshez szükséges az üzleti terv használata, a folyamatos piaci változások, trendek elemzése, a jó minőségű termékek és szolgáltatások és az ügyfelek kritikája és a munkavállalók ambíciója is.A jó fejlődés érdekében a kormány is belépett és támogatási programokat ajánlanak, melyek finanszírozáson keresztül próbálják ösztönözni a kisvállalkozókat a növekedésben, a nemzetközi piacra kilépésben, mivel ezek a vállalkozások teremtik meg a legtöbb munkahelyet.A tudásátadás is hasznos az új vállalkozók körében, a Business Bistro egy olyan hely és weboldal, ahol ezeket az információkat megtudják szerezni élőben és vagy online más tapasztaltabb, híres vállalkozóktól.Kihívásaikat a tapasztalatlanság és szakmai tudás hiánya miatt történik legfőképp, valamint menedzsment rossz működése, finanszírozási problémák és marketing hiánya vagy kevés használata. Ezeken kívül lehetséges, hogy a termék vagy szolgáltatás rosszabb minőségű, mint a versenytársaké vagy esetleg nincs vevő rá.A Cantalup Bt. Interjú alapján megtudom mondani, hogy megfelelő árukat kínálnak mind minőségben, mennyiségben és árban. Mint visszatérő vásárló látom, hogy hogyan kezelik a vevőket is és hogy mennyire törődnek az ügyfelek személyes igényeivel. Vevőközpontúságuk nagyon erős és hatékony. A vállalkozás gyengeségeinek javítása tervben van, mind a marketing és új bolt nyitása, valamint új termékek hozatala. 
695 |a fejlődés 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a kisvállalkozások 
695 |a növekedés 
695 |a támogatások 
700 1 |a Havan Viktor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58480/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-UW7FU1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58480/2/%C3%81d%C3%A1m%20Zsuzsanna_Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58480/3/zaro-dolgozati-osszefoglalas_2025_foszk%20%281%29%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58480/4/%C3%81d%C3%A1m%20Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58480/5/%C3%81d%C3%A1m%20Zsuzsanna_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés