X, Y generációk a kultúra vonzásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Elekes Renáta
További közreműködők: Keszei Barbara
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Kultúra
X generáció
Y generáció
Fogyasztói szokások
Kulturális intézmények
Internethasználat
Összehasonlító elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5849

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5849
005 20160711135457.0
008 160513suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Elekes Renáta 
245 1 0 |a X, Y  |b generációk a kultúra vonzásában  |c Elekes Renáta  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a X, Y: generációk a kultúra vonzásában 
520 3 |a A szakdolgozat célja a magyar társadalom kulturális szokásainak a felmérése az X- és az Y generációra leszűkítve. Valamint a kultúrához tartozó fogalmak definiálása, és a fent említett két generáció meghatározása, jellemzése. A dolgozat első részében a kultúra fogalmának, történetének, társadalmi kihatásainak a bemutatása történik. A második részben a generáció fogalma, a generációs ciklusok meghatározása, valamint az X-, és az Y generáció meghatározása, bemutatása történik. A harmadik részben az intézményesített kultúra kerül szembeállításra az internettel, mint új populáris kulturális intézmény, a fogyasztói szokások és attitűdök szemléletében. Kutatásom alapjául az online kérdőíves forma szolgált, melyet igyekeztem a fent említett két generáció minél szélesebb köréhez eljuttatni. 
695 |a Kultúra 
695 |a X generáció 
695 |a Y generáció 
695 |a Fogyasztói szokások 
695 |a Kulturális intézmények 
695 |a Internethasználat 
695 |a Összehasonlító elemzés 
700 1 |a Keszei Barbara  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5849/1/X%2CY%20Gener%C3%A1ci%C3%B3k%20a%20kult%C3%BAra%20vonz%C3%A1s%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés