Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pallagi Ivett
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:eladás - értékesítés
eladásösztönző eszközök
kiskereskedelem
promóció
személyes értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58518

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58518
005 20251027141931.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pallagi Ivett 
245 1 3 |a Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben  |c Pallagi Ivett  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A záródolgozatom célja, hogy bemutassam és elemezzem a Tchibo értékesítésösztönző tevékenységeit Magyarországon. Kifejtem részletesen, hogy milyen szerepet játszanak az értékesítésösztönző eszközök a vásárlási döntések befolyásolásában, valamint, hogy a személyes értékesítés hogyan egészíti ki ezeket. A kutatásom célja, hogy összehasonlítsam a vásárlók személyes véleményét azzal, amit a Tchibo üzletekben az értékesítők tapasztalnak. Ennek érdekében primer kutatásként online kérdőívvel mértem fel a vásárlói elégedettséget és mélyinterjút készítettem Tchibo alkalmazottakkal. A kutatásom feltárja a vásárló-értékesítő kapcsolatok mélységét és a Tchibo kereskedelmi és marketing tevékenységének egyediségét és hatékonyságát. 
695 |a eladás - értékesítés 
695 |a eladásösztönző eszközök 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a promóció 
695 |a személyes értékesítés 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58518/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_Pallagi%20Ivett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58518/2/PALLAGI%20IVETT%20KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés