Counter-Narratives in Indigenous Media Negotiating Identity in Brazil
Elmentve itt :
| Szerző: | Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda |
|---|---|
| További közreműködők: |
Hajeer dr. Ahmad
Krasztev Dr. Péter Lajos |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Brazília identity kisebbségek kisebbségi nyelvi jogok language media nemzeti identitás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58522 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Counter-Narratives in Indigenous Media Negotiating Identity in Brazil
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
Framing Politics - Diverse Narratives in Georgian Media
: Tinatin Topuridze
: Tinatin Topuridze
Navigating Narratives Digital Diplomacy and Media Framing in the Israel-Palestine Conflict
: Bat-Oyu Dulguun
: Bat-Oyu Dulguun
(Post)Colonial discourses implied dominance shapes communication
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda
Breaking Barriers and Building Narratives The Role of Female Filmmakers in Shaping Middle Eastern Media Discourse
: Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd
: Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd
The role of storytelling and narratives in development of Georgian wine tourism
: Iakobishvili Khatia
: Iakobishvili Khatia
A Comparative Analysis of Western Democracies and Eastern Autocracies of COVID-19 Pandemic and Counter-Epidemic Measures A Case of Vietnam and Hungary
: Vo Thi Thuy
: Vo Thi Thuy
Cultural Aspects in Business Negotiations
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2005)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2005)
The role of metacommunication in achieving the goals of a company at business negotiations
: Józsa Ivett Lilla
: Józsa Ivett Lilla
The Influence of Chinese-Hungarian Cultural Differences on International Business Negotiation Strategy
: Cao Gaojie
: Cao Gaojie
Issues in international taxation effects, methods and counter-measures related to BEPS in corporate tax avoidance
: Havasi Armand
: Havasi Armand
A magyar és a brazil államháztartási rendszer összehasonlítása, különös tekintettel az adópolitikára és annak XXI. századi kihívásaira
: Kovács Laura
Megjelent: (2014)
: Kovács Laura
Megjelent: (2014)
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Impacts of Cyprus's Cultural Identity on Tourism
: Szegedi Dóra Gabriella
: Szegedi Dóra Gabriella
Examining The Impact of Social Media Influencers' Credibility on Consumer Behaviour
: Králik Petra Laura
: Králik Petra Laura
On the emergence of identity economics a review
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2023)
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
Inspecting the Relationship of Women's History and Dark Tourism Uncovering Forgotten Narratives of Tragedy and Resilience
: Nagy Panni Zsófia
: Nagy Panni Zsófia
Szakfordítás (Forrásszöveg Negotiating with terrorists / Paul Neumann. - Bormarketing stratégiai eszközök / Gaál Béla, Párányi Miklós)
: Hauser Judit
Megjelent: (2007)
: Hauser Judit
Megjelent: (2007)
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
Future challenges in economics – The evolution of identity economics
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2024)
: Tóth László, et al.
Megjelent: (2024)
Commercial and Media Manipulation
: Bódis Tamás
: Bódis Tamás
Die Wirkungen der Social Media Plattformen auf die Reisende im 21. Jahrhundert
: Márity Laura
: Márity Laura
A magyar-brazil külkereskedelmi kapcsolatok az EU-MERCOSUR tárgyalások időszakában
: Duzs Tímea
: Duzs Tímea
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
A szabadidős tevékenységek és a közösségi média fogyasztási szokásainak vizsgálata magyarországi fiatalok körében
: Geck Laura
: Geck Laura
EXPLAINING THE 2018 ELECTORAL SUCCESS OF LATINAMERICAN AND EUROPEAN FAR RIGHT PARTIES THE CASE OF BRAZIL AND ITALY /
: Camacho Maria
: Camacho Maria
a tool of the south korean effective branding - a comparative study with brazil, hungary, and türkiye
: Monteiro Guerra Silva Isabella
: Monteiro Guerra Silva Isabella
What makes an Italian? Formation of national and cultural identity in Italy
: Némethy Petra
: Némethy Petra
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hasonló tételek
-
Counter-Narratives in Indigenous Media Negotiating Identity in Brazil
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda -
Framing Politics - Diverse Narratives in Georgian Media
: Tinatin Topuridze -
Navigating Narratives Digital Diplomacy and Media Framing in the Israel-Palestine Conflict
: Bat-Oyu Dulguun -
(Post)Colonial discourses implied dominance shapes communication
: Nonemacher Tilvitz Laura Eduarda -
Breaking Barriers and Building Narratives The Role of Female Filmmakers in Shaping Middle Eastern Media Discourse
: Al-Mbaidin Osaid Isam Moh'd