Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Puskás-Rózsa Nikolett
Other Authors: Sándor Dr. Zoltán
Format: Project work
Kulcsszavak:digitális felületek
digitális média
generatív AI
marketing
mesterséges intelligencia
technológiai fejlődés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58527
Description
Abstract:Egy olyan világban, ahol a technológiai innováció szédítő ütemben halad előre, a mesterséges intelligencia példátlan forradalmat vezetett be abban, ahogyan a vállalkozások és szervezetek megközelíthetik a marketing funkciót. Az ipari forradalom, az internet és az okostelefonok megjelenése, az intelligens marketing robbanása: az emberiség történelmét mindig rendkívüli események jellemezték, amelyek forradalmasították azt, ahogyan vagyunk, élünk, dolgozunk, gondolkodunk és cselekszünk. Új forgatókönyvek bontakoznak ki a jelenlegi globális gazdasági vitában, amelyet ma minden eddiginél jobban feltüzelt az elmúlt fél évszázad egyik legnehezebb kihívása: a mesterséges intelligencián alapuló marketing. A mesterséges intelligencia a marketingben egyre népszerűbbé válik, köszönhetően annak az elnyomhatatlan gyakorlati és stratégiai hatásnak, amelyet becslések szerint mind a jelenlegi vállalkozások, mind a jövő iparága számára gyakorol. Az elmúlt évtizedben az IT fejlesztése segítette növelni a marketing összetettségét, azzal a céllal, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a technológiában rejlő korlátlan lehetőségekből, hogy személyre szabott, életre szóló élményt nyújtson a fogyasztók számára. Megtanulva elemezni cselekedeteiket, megjósolni viselkedésüket és megérteni preferenciáikat, szokásaikat és igényeiket.