Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puskás-Rózsa Nikolett
További közreműködők: Sándor Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:digitális felületek
digitális média
generatív AI
marketing
mesterséges intelligencia
technológiai fejlődés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58527

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58527
005 20251027141939.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Puskás-Rózsa Nikolett 
245 1 0 |a Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia  |c Puskás-Rózsa Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Egy olyan világban, ahol a technológiai innováció szédítő ütemben halad előre, a mesterséges intelligencia példátlan forradalmat vezetett be abban, ahogyan a vállalkozások és szervezetek megközelíthetik a marketing funkciót. Az ipari forradalom, az internet és az okostelefonok megjelenése, az intelligens marketing robbanása: az emberiség történelmét mindig rendkívüli események jellemezték, amelyek forradalmasították azt, ahogyan vagyunk, élünk, dolgozunk, gondolkodunk és cselekszünk. Új forgatókönyvek bontakoznak ki a jelenlegi globális gazdasági vitában, amelyet ma minden eddiginél jobban feltüzelt az elmúlt fél évszázad egyik legnehezebb kihívása: a mesterséges intelligencián alapuló marketing. A mesterséges intelligencia a marketingben egyre népszerűbbé válik, köszönhetően annak az elnyomhatatlan gyakorlati és stratégiai hatásnak, amelyet becslések szerint mind a jelenlegi vállalkozások, mind a jövő iparága számára gyakorol. Az elmúlt évtizedben az IT fejlesztése segítette növelni a marketing összetettségét, azzal a céllal, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a technológiában rejlő korlátlan lehetőségekből, hogy személyre szabott, életre szóló élményt nyújtson a fogyasztók számára. Megtanulva elemezni cselekedeteiket, megjósolni viselkedésüket és megérteni preferenciáikat, szokásaikat és igényeiket. 
695 |a digitális felületek 
695 |a digitális média 
695 |a generatív AI 
695 |a marketing 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a technológiai fejlődés 
700 1 |a Sándor Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58527/1/R%C3%B3zsa%20Nikolett-Teret%20kapott%20a%20marketingben%20a%20mesters%C3%A9ges%20intelligencia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58527/2/R%C3%B3zsa%20Nikolett-Teret%20kapott%20a%20marketingben%20a%20mesters%C3%A9ges%20intelligencia---Biralat-Dr.SanZ.pdf  |z Dokumentum-elérés