Building Brand Authority Through Educational Content Marketing Engagement Strategies in Short-Form YouTube Videos
Elmentve itt :
| Szerző: | Hajeer dr. Ahmad |
|---|---|
| További közreműködők: |
Lukács Rita
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Brand authority content marketing engagement Short videos youtube |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58532 |
Hasonló tételek
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity A Comparative Study of Domestic Students in Various Bachelor Programs
: Hajeer Ahmad, et al.
Megjelent: (2024)
: Hajeer Ahmad, et al.
Megjelent: (2024)
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor
: Panka Zsombor
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
: Tribak Imad
Megjelent: (2025)
: Tribak Imad
Megjelent: (2025)
Responsible Leadership Through Management Education
: Ramsak Rak
Megjelent: (2020)
: Ramsak Rak
Megjelent: (2020)
The effectiveness of digital storytelling in video advertisement as a brand identity building tool.
: Yermekbayeva Zhanel
: Yermekbayeva Zhanel
Integration of Syrian Children in Turkey Through Education
: Kirandi Damlagül
: Kirandi Damlagül
VAT Fraud in domestic and in EU level, countermeasures of the relevant authorities
: Balogh Alexander
: Balogh Alexander
Experiential marketing in building a brand - The future of event organization
: Laki Melinda
: Laki Melinda
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
The role of media strategies in building and sustaining personal brands in the digital age
: Sadovska Aryna
: Sadovska Aryna
The role of brand management in building customer loyalty
: Kulkenov Daryn
: Kulkenov Daryn
The operation, brand building and marketing tools of plastic-free groceries in Hungary
: Rudolf Rebeka Mónika
: Rudolf Rebeka Mónika
A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva
: Dózsa Zsófia
: Dózsa Zsófia
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
Building a Competitive Marketing Strategy for Ezerszin Kft.
: Gódor Dániel
: Gódor Dániel
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
Athletes brand- and income-building during and after sport career
: Vadnai Benjamin
: Vadnai Benjamin
Cross-cultural communication in middle English literature, English content in a French form?
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Megjelent: (2009)
: Tapolcai-Malaczkov Szilvia
Megjelent: (2009)
A startupok sikerének titka a digitális marketing és a brand building nézőpontjából
: Borbély Tamás Attila
: Borbély Tamás Attila
The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers
: Tóth Kata Krisztina
: Tóth Kata Krisztina
Domestic Investor's portfolio-building strategies
: Budai Árpád
: Budai Árpád
The role of team building on employee engagement a case of BASF Hungária Kft.
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
Free and fee obligated advertisement and other services on the social platform YouTube
: Vadas Anna
: Vadas Anna
A fogyasztók edukálása a fenntartható divatról a YouTube platformon
: Le Chi Bao
: Le Chi Bao
Digitális tartalomgyártás a YouTube és a TikTok platformján
: Papp Gergely
: Papp Gergely
The role of privacy and sustainability concerns in brand building among Millennial and Generation Z consumers on the mobile device market ‘The Honest Smartphone Brand’
: Kazsuk Tamás
: Kazsuk Tamás
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Content marketing a Z generáció körében trendek, alternatívák és a jövő marketingkommunikációja
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Building a culture of full engagement within a firm in Hungary
: Horváth Róbert
: Horváth Róbert
Learning to build Guanxi The role of Chinese language and culture education in preparing foreign professionals for East Asian businesss practices
: Zagal-Kiss Balázs
: Zagal-Kiss Balázs
Analysing companies’ content marketing and storytelling in newsletter A case study of Eastern Europe Bosch Professional Power tools newsletter marketing
: Nguyen Gia Huy
: Nguyen Gia Huy
Social Media Marketing in the Scope of FMCG Brands’ Marketing Communication through the Case of Actimel in Hungary.
: Kalikan Zhaniya
: Kalikan Zhaniya
Integrated marketing communication in higher education?
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2007)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2007)
The role of social media in brand building in gastronomy – the case of Home of Franziska brunch restaurant
: Molnár Léda
: Molnár Léda
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Hasonló tételek
-
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc -
Enhancing University Branding through Fostering Intercultural Sensitivity A Comparative Study of Domestic Students in Various Bachelor Programs
: Hajeer Ahmad, et al.
Megjelent: (2024) -
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor -
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
: Tribak Imad
Megjelent: (2025) -
Responsible Leadership Through Management Education
: Ramsak Rak
Megjelent: (2020)