A Temu globális térnyerése a hazai piacon. Sikeres marketingstratégia vagy átmeneti trend?
Elmentve itt :
| Szerző: | Taskovics Alina |
|---|---|
| További közreműködők: |
Horváth-Tokaji Hajnalka
Máté Dr. Zoltán |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | árpolitika marketingstratégia online kereskedelem Temu termékpolitika |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58533 |
Hasonló tételek
Lassuló globalizáció vagy átmeneti lokalizáció? Tendenciák a PVC iparágban
: Poczik Ágnes
: Poczik Ágnes
Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül
: Geönczeöl Péter
: Geönczeöl Péter
Szenzor adatok átmeneti tárolása egyenrangú hálózatok segítségével
: Ecsédi József Tamás
Megjelent: (2018)
: Ecsédi József Tamás
Megjelent: (2018)
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Az agilis módszerek sikere az üzleti intelligencia területén Sajátosságok a globális FMCG-piacon
: Losonczi Richárd
: Losonczi Richárd
A kényelmi termékek térnyerése a kulináris piacon
: Gordos Dorina Mária
: Gordos Dorina Mária
A felzárkózás ütemének megtorpanása Európa átmeneti gazdaságaiban a XXI. század elején Okok, következmények és megoldások
: Péterfi Ádám Axel
: Péterfi Ádám Axel
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében
: Mukli Zsófia
: Mukli Zsófia
A Hungaroring sportturisztikai szolgáltatásainak hazai térnyerése
: Szaluter Dániel László
: Szaluter Dániel László
A social listening jelenléte a globális piacon
: Oláh Bence
: Oláh Bence
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
Az e-kereskedelem térhódítása a globális piacon
: Perzsina Bianca
: Perzsina Bianca
A turisztikai szakkiállítások szerepe a globális turisztikai piacon
: Puskás Laura
: Puskás Laura
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata
: Léber Alexandra
: Léber Alexandra
Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében
: Bendik Vivien
: Bendik Vivien
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
A visegrádi négyek együttműködésének jelene, és kilátásai. Elszigetelődés vagy sikeres érdekérvényesítés?
: Soós Bence Marcell
: Soós Bence Marcell
Projektsiker értelmezése különböző projekttípusok esetén - A mérhető siker vagy sikertelenség tényezői
: Domsicz Ákos
: Domsicz Ákos
A Suzuki piaci térnyerése a magyar autópiacon, avagy hogyan pozícionáljuk a termékünket a siker elérése érdekében.
: Szabó Róbert László
: Szabó Róbert László
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
A katasztrófaturizmus keresletének vizsgálata a hazai Y és Z generáció körében – Vajon a jelenség egy bizarr hobbi vagy új turisztikai trend?
: Köteles Anna
: Köteles Anna
Globális felmelegedés klímaválság vagy klímakatasztrófa
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Global Trends Shared Service Centers
: Rajna-Povázsán Zsófia
: Rajna-Povázsán Zsófia
A sharing economy vállalkozói szemszögből A megosztáson alapuló gazdaság csak egy újabb trend, vagy a jövő?
: Menich Levente
: Menich Levente
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján
: Jászberényi-Király Dóra
: Jászberényi-Király Dóra
Hasonló tételek
-
Lassuló globalizáció vagy átmeneti lokalizáció? Tendenciák a PVC iparágban
: Poczik Ágnes -
Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül
: Geönczeöl Péter -
Szenzor adatok átmeneti tárolása egyenrangú hálózatok segítségével
: Ecsédi József Tamás
Megjelent: (2018) -
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona -
Az agilis módszerek sikere az üzleti intelligencia területén Sajátosságok a globális FMCG-piacon
: Losonczi Richárd