A Body Positivity Kihívásai és Lehetőségei; A Mozgalom Bemutatása Két Ellentétes Hatású Kampányon Keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Forgács Viktória Lilla |
|---|---|
| További közreműködők: |
Halmai Dr. Tamás
Kancsár Mónika |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | egészség internetes reklám(ok) kampányok kérdőíves felmérés közösségi média online kommunikációelmélet public relations testkép |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58541 |
Hasonló tételek
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi
: Gyurcsovics Noémi
Az életszínvonal mutatók és az életszínvonal érzet ellentéte Magyarországon
: Szalai Renáta
: Szalai Renáta
Új-Zéland turisztikai koncepciója - Egy magyarral ellentétes idegenforgalmi stratégia elemzése
: Rajcziová Adriana
: Rajcziová Adriana
Az Enterprise Group PLM üzletágának vállalati magatartása egy konkrét kampányon keresztül bemutatva
: Mészáros Beáta
: Mészáros Beáta
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Kolping mozgalom az esztergomi szakképzésben
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
A szolgáltatásnyújtás minőségfejlesztési lehetőségei egy edzőterem példáján keresztül (Lord Body Fitness)
: Farouq Suhil
: Farouq Suhil
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni
: Utasi Fanni
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
Slow food. Egy olasz alapítású nemzetközi mozgalom hátteréről
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2015)
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2015)
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
Az ír nemzeti mozgalom a '90-es évektől napjainkig
: Jánoki Miklós
: Jánoki Miklós
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A fekete polgárjogi mozgalom története az Amerikai Egyesült Államokban napjainkig
: Horváth Jennifer Andrea
: Horváth Jennifer Andrea
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő
: Barta Enikő
Position of the Visegrad Group in the migration crisis of the EU
: Asgarova Roza
: Asgarova Roza
Analyzing the liquidity position of Hungarian commercial banks
: Lengyel Enikő Zsófia
: Lengyel Enikő Zsófia
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia
: Tomori Cintia
A CsillámVilág Body Art Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Kohári Attiláné
: Kohári Attiláné
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Két hazai kereskedelmi kisvállalkozás fejlődésének kihívásai - összehasonlító elemzése
: Fülep Kitti Zsaklin
: Fülep Kitti Zsaklin
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
The positive effect of the internship programs for students in European Union
: Tóth Lili
: Tóth Lili
Evaluation of the Financial Position and Performance of Arena Hungary Ltd.
: Kisteleki Hanna
: Kisteleki Hanna
A méltányos kereskedelem jelentősége, különös tekintettel a mozgalom európai és magyarországi helyzetére
: Tripolszki Brigitta
: Tripolszki Brigitta
A Momentum Mozgalom politikai kampánystratégiájának elemzése a NOlimpia kezdeményezéstől az ellenzéki előválasztásokig
: Hatvani-Baracsi Bettina
: Hatvani-Baracsi Bettina
A hazai paralimpiai mozgalom és a turizmus kapcsolata, különös tekintettel a szálláshelyekre
: Szekeres Pál
: Szekeres Pál
The position of Northeast Asia toward India's "Act East" policy.
: Nguyen Thi Nhat Linh
: Nguyen Thi Nhat Linh
Analyzing Market Position and Innovation Efficiency in the Semiconductor and IoT Industries
: Molnár Barnabás Mátyás
: Molnár Barnabás Mátyás
A csődeljárás folyamatának bemutatása két vállalkozás példáján keresztül
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
Hasonló tételek
-
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka -
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi