Vállalati imázs építés a stakeholder menedzsment szempontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somfai Evelin Marica
További közreműködők: Tamáska György
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
interjúk
külső stakeholderek
Pannonia Bio Zrt.
stakeholder(ek)
vállalati image
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58545

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58545
005 20251027141959.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Somfai Evelin Marica 
245 1 0 |a Vállalati imázs építés a stakeholder menedzsment szempontjából  |c Somfai Evelin Marica  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Final_paper 
520 3 |a Vállalati imázs építés a stakeholder menedzsment szempontjából A kutatásom célja annak feltárása, hogy a külső stakeholderekkel való kapcsolat fenntartása milyen hatást gyakorol egy vállalatra és annak imázsára, továbbá a kapcsolatok és az imázs közötti összefüggések elemzése egy konkrét vállalat alapján. Ezeket a folyamatokat a Dunaföldváron található Pannonia Bio Zrt–n keresztül vizsgáltam meg részletesebben, mely Európa legnagyobb biofinomító üzeme és versenytársai körében egy világszinten kiemelkedő vállalat. Kutatásomban öt mélyinterjú volt a segítségemre, amelyet a kommunikációs, kereskedelmi, értékesítési, beszerzési és termékalkalmazási vezetőkkel folytattam. A téma szakirodalmának feldolgozása alapján három fő kérdést vizsgáltam meg. Elsőként, hogy melyek a Pannonia Bio legfontosabb külső stakeholder csoportjai és azok milyen hatást gyakorolnak a vállalat működésére. Ezekután elemeztem, hogy milyen tényezők és tevékenységek járulnak hozzá a vállalat és a külső érintettek közötti kapcsolat erősítéséhez. Végül arra kerestem a választ, hogy melyek az elemzett cég legfontosabb imázs elemei és stratégiái, illetve ezek milyen hatást gyakorolnak az érintettekkel való kapcsolatokra. A kutatásom alapján meghatároztam a vállalat legfontosabb külső stakeholder csoportjait, illetve azok jelentőséget a cégre és annak imázsára. Összességében megállapítottam, hogy a Pannonia Bio érintett kezelése nem nevezhető kiemelkedőnek a piacon, ennek következményeképp a korábbi jó imázsa is hanyatló tendenciát mutat. Ahhoz, hogy ezt a vállalat vissza tudja fordítani, gyors cselekvésre, megfelelő kommunikációs stratégia kialakítására és annak következetes alkalmazására van szükség. 
695 |a arculat - image 
695 |a interjúk 
695 |a külső stakeholderek 
695 |a Pannonia Bio Zrt. 
695 |a stakeholder(ek) 
695 |a vállalati image 
700 1 |a Tamáska György  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58545/1/Somfai%20Evelin%20MPEW20%20-%20V%C3%81LLALATI%20IM%C3%81ZS%20%C3%89P%C3%8DT%C3%89S%20A%20STAKEHOLDER%20MENEDZSMENT%20SZEMPONTJ%C3%81B%C3%93L.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58545/2/Somfai%20Evelin%20-%20titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58545/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%20Tam%C3%A1ska%20Gy%C3%B6rgy.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58545/4/Somfai%20Evelin%20Marica.pdf  |z Dokumentum-elérés