Az e-kereskedelemhez való viszonyulása a magyar társadalomnak
Elmentve itt :
| Szerző: | Hadobás Lilla |
|---|---|
| További közreműködők: |
Juhász Dr. Tímea
Zentner László Péter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | adatbiztonság e-kereskedelem elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás fizetési módok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58549 |
Hasonló tételek
Út az elektronikus kereskedelemhez
: Vladár Krisztina
: Vladár Krisztina
Az e-kereskedelemhez vezető út Magyarországon és az Egyesült Királyság piacán
: Skiba Katalin
: Skiba Katalin
Munkahelyi mobbing, avagy károkozás a társadalomnak illetve a gazdaságnak
: Marcsák Debóra
: Marcsák Debóra
Generációk viszonyulása a luxusmárka hamisítványokhoz
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron
: Juhász Csanád Áron
A magyar lakosság viszonyulása a maszkhasználathoz fake news tekintetében
: Oláh Boglárka Margit
: Oláh Boglárka Margit
A magyar Y-generáció viszonyulása a munkahelyi képzés-fejlesztéshez. Vizsgálat egy budapesti szolgáltató cégnél.
: Németh Kinga
: Németh Kinga
A nemzeti kultúra és a szervezeti kultúra egymáshoz való viszonyulása a nemek közti egyenlőség aspektusában A női vezetők egyenlőségét vizsgáló 9 országra kiterjedő összehasonlító tanulmány
: Tatár-Kiss Klára
Megjelent: (2020)
: Tatár-Kiss Klára
Megjelent: (2020)
A kóserság bemutatása, a kóser catering jelenléte Magyarországon és a magyar emberek viszonyulása a kóser konyhához
: Husza Ádám
: Husza Ádám
„ …pokollá teszik a környéken élők életét.” A VII. kerületben élő Y generációsok viszonyulása az overtourism jelenséghez
: Szikora Ádám
: Szikora Ádám
A mobilfizetési rendszerek és Németország - A német gazdaság szereplőinek viszonyulása a XXI. század forradalmi pénzügyi szolgáltatásához
: Bánki Nikolett
: Bánki Nikolett
Az e-kereskedelemben és az e-logisztikában felmerülő problémák drónokkal való támogatása
: Lepizsán Ábel
: Lepizsán Ábel
A Volkswagen e-mobilitásra való áttérésének bemutatása
: Székely Koppány Tamás
: Székely Koppány Tamás
Orfű turizmusa, a helyi TDM működése és szerepe az idegenforgalmi és Európai Uniós fejlesztések tekintetében
: Hadobás Katalin
: Hadobás Katalin
Az elektronikus kereskedelem szabályozása, az e-üzletben való vásárlás fogyasztóvédelmi sarokpontjai
: Badics Szilvia
: Badics Szilvia
A MÉRLEG ÉS EREDMÉNYKIMUTATÁS ELEMZÉSE, KÖNYVVIZSGÁLATI KÖTELEZETTSÉGGEL VALÓ KAPCSOLATUK AZ E-E ELEKTRO KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTÜL.
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Élethosszig tartó tanulás Befolyásolható-e a 14-18 évesek tanulásra való motiváltsága digitális tanulássegítő programok és eszközök használatával?
: Lugosi Lilla Renáta
: Lugosi Lilla Renáta
A 20. században kialakult totalitárius rendszerek újraéledése valós veszélyt jelent-e napjainkra?
: Czvetkó Nikolett
: Czvetkó Nikolett
"Kihűlt-e a magyar konyha?"
: Filkorn Tibor Bence
: Filkorn Tibor Bence
Az e-commerce hatása a szállodaiparra
: Klein Lilla
: Klein Lilla
A valós értékelés gyakorlata a magyar energiaiparban
: Urbán Anna
: Urbán Anna
Hátrányos helyzetű fiatalokról való állami gondoskodás a magyar szociálpolitikában, illetve az oktatásban Sikerül-e teljesítenünk az EU2020 4. és 5. pontját?
: Jenei Attila
: Jenei Attila
Lehet-e, és ha igen, kell-e optimalizálni a járművezetői beosztáskészítés folyamatát az Óbudai Autóbuszgarázsban
: Dankó Lilla
: Dankó Lilla
Megéri-e a magyar futballba invesztálni?
: Kiss Réka
: Kiss Réka
A Magyar Céginfo Kft szerepe az E-Kereskedelemben
: Nagy Nikolett Erika
: Nagy Nikolett Erika
A könyvvizsgálatra való felkészülés egy könyvelőiroda szempontjából
: Dávid Lilla
: Dávid Lilla
A magyar felsőoktatás-Diákhitel a jövőbe való beruhazas
: Illés Csaba
: Illés Csaba
Az E-sport szervezetek működése Magyarországon
: Boda Bernadett Lilla
: Boda Bernadett Lilla
Az egészséges életmódra való nevelés kommunikációjának hiánya a magyar sportéletben
: Rézné Zádory Zádory Rita
: Rézné Zádory Zádory Rita
Az orosz-magyar kereskedelmi kapcsolatok alakulása és az orosz gyógyszerpiacon való magyar részesedés elemzése
: Fridrik Máté
: Fridrik Máté
Az e-kereskedelem a magyar online vásárlási szokások tükrében
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Egy olasz kerámia burkolatmárka magyar piacra való bevezetésének kihívásai
: Tőkés András
: Tőkés András
A valós értékelés a magyar számviteli törvény és az IFRS szerint a magyar vállalkozások gyakorlatában
: Bozóky László
: Bozóky László
A magyar e-lance szabadúszók motivációi és kihívásai
: Vajky Gergő László
: Vajky Gergő László
Elégséges-e a mai magyar nyugdíjrendszer? Öngondoskodási lehetőségek
: Kovács József
: Kovács József
A VALÓS ÉRTÉKELÉS AZ IFRS ÉS A MAGYAR SZÁMVITELI TÖRVÉNY ELŐÍRÁSAI SZERINT
: Bene Ágnes
: Bene Ágnes
A pénzmosás szabályozása a magyar jogban és az ellene való harc eszközei
: Hegedüs Szilvia Anita
: Hegedüs Szilvia Anita
Fenntartható fejlődés - kiút a válságból? Egy autóipari vállalat versenyképességét javíthatja-e a fenntartható stratégia alkalmazása és megoldás lehet-e ez a gazdasági válságból való kilábalásra?
: Kiss Annamária
: Kiss Annamária
Fenntartható-e a termékfejlesztés? A papírszalvéták termékfejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a fenntarthatóság jegyében egy valós vállalat példáján keresztül
: Szilva Bence
: Szilva Bence
Magyar e-vásárlók külföldi és belföldi vásárlásainak összehasonlítása
: Berta Ádám
: Berta Ádám
Hasonló tételek
-
Út az elektronikus kereskedelemhez
: Vladár Krisztina -
Az e-kereskedelemhez vezető út Magyarországon és az Egyesült Királyság piacán
: Skiba Katalin -
Munkahelyi mobbing, avagy károkozás a társadalomnak illetve a gazdaságnak
: Marcsák Debóra -
Generációk viszonyulása a luxusmárka hamisítványokhoz
: Faludi Nikolasz Zsolt -
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron