A www.theunknown.hu webshop marketing stratégiájának tervezése és gyakorlati kivitelezése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács-Fábián Csilla
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Szombathy Anett
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
digitális média
e-marketing - elektronikus marketing
weboldal
weboldal tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58555
Leíró adatok
Kivonat:Kovács-Fábián Csilla vagyok a BGE KKK kereskedelem és marketing szakos végzős hallgatója digitális marketing szakirányon. Jelenleg az Országos Vérellátó Szolgálat Kommunikációs és Marketing osztályán dolgozom. A dolgozatomban arra keresem a választ és azt vizsgálom, hogy a különböző online marketing eszközök (SEO, promóciók, közösségi média, influenszer marketing) milyen hatással vannak egy már meglévő kézműves gyertya webshop teljesítményére, különösen az organikus forgalomra, a vásárlások számára, a márkaismertségre és a vásárlói elköteleződésre való tekintettel.