A digitalizáció szerepe a biztosítási piacon - Innováció a szolgáltatásokban és a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Králik Virág
További közreműködők: Miskolci Tibor András
Stall Patrik
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biztosításelmélet
biztosítási piac
digitalizáció
marketing
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58577
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a biztosítási piac digitalizációjának hatásait vizsgálja, különös tekintettel az értékesítési folyamatokra, az ügyfélkapcsolatokra és a marketingkommunikációra. Feldolgoztam benne a biztosítási piac, szolgáltatási piac és marketing, bizalmi szolgáltatás és digitalizáció elméletét.A saját szakmai tapasztalataim alapján elemzem, hogyan formálja át a digitális technológia a biztosítási szektort, és milyen új lehetőségeket, illetve kihívásokat hozok a vállalatok és ügyfelek számára.Illetve kvantitatív kutatást végeztem majd elemzést végeztem.5 hipotézist jártam körbe. Javaslatot és következtetést tettem a témában.