Az MBH Bank rebrandingje és új marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Viktória
Other Authors: Tóth Andrea
Format: Project work
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
branding
marketingstratégia
márka
márkaépítés
márkaváltás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58593
Description
Abstract:A dolgozat az MBH Bank rebranding folyamatát és az ehhez kapcsolódó új marketingstratégia kialakítását vizsgálja, különös tekintettel a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésére épülő márkaváltás komplexitására. A három pénzintézet fúziója révén létrejött MBH Bank célja, hogy ügyfélközpontú, modern és digitálisan fejlett szolgáltatásokat nyújtson, miközben egységes, jól pozicionált márkát épít a hazai pénzügyi piacon. A dolgozat részletesen bemutatja a rebranding lépéseit, kihívásait és szervezeti aspektusait, külön kiemelve a különböző marketingegységek szerepét a változás során.