Az MBH Bank rebrandingje és új marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Viktória
További közreműködők: Tóth Andrea
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
branding
marketingstratégia
márka
márkaépítés
márkaváltás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58593

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58593
005 20251027142053.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Viktória 
245 1 3 |a Az MBH Bank rebrandingje és új marketingstratégiája  |c Nagy Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat az MBH Bank rebranding folyamatát és az ehhez kapcsolódó új marketingstratégia kialakítását vizsgálja, különös tekintettel a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésére épülő márkaváltás komplexitására. A három pénzintézet fúziója révén létrejött MBH Bank célja, hogy ügyfélközpontú, modern és digitálisan fejlett szolgáltatásokat nyújtson, miközben egységes, jól pozicionált márkát épít a hazai pénzügyi piacon. A dolgozat részletesen bemutatja a rebranding lépéseit, kihívásait és szervezeti aspektusait, külön kiemelve a különböző marketingegységek szerepét a változás során. 
695 |a bank 
695 |a bankmarketing 
695 |a branding 
695 |a marketingstratégia 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkaváltás 
700 1 |a Tóth Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58593/1/AZ%20MBH%20BANK%20REBRANDINGJE%20%C3%89S%20%C3%9AJ%20MARKETINGSTRAT%C3%89GI%C3%81JA%2C%20szerz%C5%91i%20nyilatkozattal.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58593/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58593/3/Nagy_Vikto%CC%81ria_szakdolgozatBiralat_TothAndrea_06012025.pdf  |z Dokumentum-elérés