A Tiktok közösségi média platformon történő norma- és értékközvetítő kommunikáció a fiatalok körében
Elmentve itt :
| Szerző: | Rizmajer Csilla Kíra |
|---|---|
| További közreműködők: |
Furcsa Dr. Laura
Kovács Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | értékközvetítés fiatalok közösségi média társadalmi normák Tiktok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58598 |
Hasonló tételek
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
A korrupció, mint elfogadott viselkedési norma
: Nagy Patrik
: Nagy Patrik
HR digitalizáció – Az új norma rejtelmei
: Tenclinger János
: Tenclinger János
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
Java nyelv alternatívái Android platformon
: Polgári Andor
: Polgári Andor
Ételrendelés alkalmazás fejlesztése android platformon
: Sarkantyús Donát
: Sarkantyús Donát
Eseménykereső alkalmazás fejlesztése Xamarin platformon
: Szlovicsák Benedek
: Szlovicsák Benedek
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A szabadidős tevékenységek és a közösségi média fogyasztási szokásainak vizsgálata magyarországi fiatalok körében
: Geck Laura
: Geck Laura
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
Media Literacy and TikTok Navigating Misinformation Among Gen Z
: Munkh-Uya Badamkhand
: Munkh-Uya Badamkhand
A szakiskolás fiatalok munkába történő integrációja
: Kecskés Renáta
: Kecskés Renáta
Stressz és megküzdés az Instagram platformon keresztül
: Pusztai Rebeka
: Pusztai Rebeka
A fiatalok közösségi média használata és utazási döntései
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
Magyar projektek a Top 10 nemzetközi Crowdfunding platformon
: Rajki Zoltán
: Rajki Zoltán
A magyarországi németnyelvű sajtó történeti fejlődése, kultúra- és értékközvetítő szerepe, a Pester Lloyd példáján
: K. Nagy Ilona
: K. Nagy Ilona
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
Folyamatmérő alkalmazás fejlesztése banki környezetben Power Apps platformon
: Szepesi János
: Szepesi János
Üzleti célú közösségi média kommunikáció
: Viniczai Benedek
: Viniczai Benedek
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
: Schipp Renáta
: Schipp Renáta
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
Serdülőkorú fiatalok social media függőségének prevenciós programtervezete
: Zsuk Csilla
: Zsuk Csilla
A fogyasztók edukálása a fenntartható divatról a YouTube platformon
: Le Chi Bao
: Le Chi Bao
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
Pénzügyi tudatosság a fiatalok körében.
: Budai Gvendolin
: Budai Gvendolin
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
A nonverbális kommunikáció szerepe a közösségi média reklámjaiban
: Huba Tímea
: Huba Tímea
A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében
: Vágó Máté Gyula
: Vágó Máté Gyula
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
A TikTok és a hagyományos média - A Z generáció médiatudatossága
: Keusch Gergő
: Keusch Gergő
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
Hasonló tételek
-
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra -
A korrupció, mint elfogadott viselkedési norma
: Nagy Patrik -
HR digitalizáció – Az új norma rejtelmei
: Tenclinger János -
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni -
Java nyelv alternatívái Android platformon
: Polgári Andor