A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Darvas Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Tóth Dr. Antal |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Minőségügy Vevői elégedettség Reanal Laborvegyszer Kft. Minőségfejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/586 |
Similar Items
Különböző vevői igények hatása a raktározásra
: Biró Anikó
: Biró Anikó
Vevői reklamációk kezelése az MBMH Kft. minőségirányítási rendszerében
: Gerencsér Vilmos
: Gerencsér Vilmos
Minőségirányítási rendszer a 77 Elektronika Kft. gyakorlatában Válság - versenyképesség - innováció
: Csikós Tünde
: Csikós Tünde
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
Egyedi vevői igények kezelése GE Industrial Solution üzletág Logisztikai rendszerében
: Mecséri Zsuzsanna
: Mecséri Zsuzsanna
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Dicsérdi Ádám
: Dicsérdi Ádám
Mennyit ér egy tanúsított minőségirányítási rendszer?
: Polyák Anett Csilla
: Polyák Anett Csilla
Minőségirányítási rendszerek hatása az exportra
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
Minőségirányítási rendszer a Siemens Rt. Nemzeti Vállalatnál
: Csek Zoltán
: Csek Zoltán
A vevői igények alakulása és a késztermék készletekre gyakorolt hatás a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Miklós Enikő
: Miklós Enikő
A plázastop hatása a kereskedelmi infrastruktúra fejlesztésére
: Lovas Zsanett Eszter
: Lovas Zsanett Eszter
Minőségirányítási rendszer kiépítése egy sportruházati kereskedelmi cégnél
: Kátai Dóra
: Kátai Dóra
Az EU támogatások hatása a felsőoktatás fejlesztésére
: Halmai Nikolett
: Halmai Nikolett
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
Az integrált minőségirányítási rendszer szerepe az ESMA Kft. tevékenységében
: Somogyvári Eszter
Published: (2007)
: Somogyvári Eszter
Published: (2007)
A fogyasztói igények hatása a parfümiparra
: Link Réka Anna
: Link Réka Anna
Disztribúciós folyamatok hatékonyságának növelése és hatása a vevői elégedettségre a Siemens Energy Kft. gyakorlatában
: Erdei Mónika Alexandra
: Erdei Mónika Alexandra
Projektvezetői elvárások vizsgálata
: Balogh János
: Balogh János
Ágazatspecifikus minőségirányítási rendszer bevezetésének vizsgálata egy vállalati esetpéldán keresztül
: Csernus Anna
: Csernus Anna
Diétás igények napjainkban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A BKV Zrt. energetikai szakterületén minőségirányítási rendszer kialakítása és vizsgálata
: Schneider Tamás
Published: (2013)
: Schneider Tamás
Published: (2013)
Javaslat a stratégiai tervezési módszertanának fejlesztésére
: Kozák Tamás
Published: (2012)
: Kozák Tamás
Published: (2012)
Javaslattétel az Axiál Kft. kommunikációs csatornáinak fejlesztésére
: Pintér Kristóf
: Pintér Kristóf
Minőségirányítási rendszer fejlesztése egy adott vállalatnál a tanácsadás és a szektor segítségére megalkotott MSZ EN 16114:2012 vezetői tanácsadói szolgáltatás
: Orosz Ágnes
Published: (2013)
: Orosz Ágnes
Published: (2013)
Elektronikus minőségirányítási és adatgyűjtő rendszer fejlesztési és bevezetési folyamatainak a bemutatása
: Barabás Regina Eszter
: Barabás Regina Eszter
Magyar-szlovák együttműködés a startup vállalkozások fejlesztésére
: Illés Erika
: Illés Erika
Új elméletek a szervezeti kultúra javító fejlesztésére
: Pesta Melinda
: Pesta Melinda
Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre
: Kovács Petra Csilla
: Kovács Petra Csilla
Minőségirányítási rendszer fejlesztése, valamint további fejlesztési lehetőségek egy hazai gyártó cégnél
: Galambos Attila
: Galambos Attila
Speciális raktározási igények a bútoriparban
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
A Dichtomatik Kft. minőségirányítási rendszerének elemzése TQM technikával
: Borbély Katalin
: Borbély Katalin
A Hegedűs Ferenc Műszeres Vizsgálóállomásnál bevezetett minőségirányítási rendszer bemutatása és hatékonyságának vizsgálata
: Nagy Adrienn
Published: (2007)
: Nagy Adrienn
Published: (2007)
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - elvárások és lehetőségek
: Dobos Fanni
: Dobos Fanni
Minőségi elvárások teljesítése a fedélzeti szolgáltatásban
: Koltai Pál
: Koltai Pál
A Get Work Trend Kft. minőségirányítási rendszerének továbbfejlesztési lehetőségei
: Tóth András
: Tóth András
A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében
: Vajmi Ágnes
: Vajmi Ágnes
Egyedi igények kezelése a Cake Shopban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
Similar Items
-
Különböző vevői igények hatása a raktározásra
: Biró Anikó -
Vevői reklamációk kezelése az MBMH Kft. minőségirányítási rendszerében
: Gerencsér Vilmos -
Minőségirányítási rendszer a 77 Elektronika Kft. gyakorlatában Válság - versenyképesség - innováció
: Csikós Tünde -
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga -
Egyedi vevői igények kezelése GE Industrial Solution üzletág Logisztikai rendszerében
: Mecséri Zsuzsanna