A Starbucks Kávézás jövője, innováció és marketing stratégiák az új trendek felé
Saved in:
| Main Author: | Szőllősi Antónia |
|---|---|
| Other Authors: |
Juhász-Biczó Katalin
Kremmer László |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 7P modell fenntarthatóság franchise innováció kávé marketingstratégiák |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58601 |
Similar Items
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Published: (2013)
: Bálint Péter
Published: (2013)
A kávézás kultúrája, avagy az ital, amely meghódította a világot
: Bakai Boglárka
: Bakai Boglárka
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
Innováció és technológiai stratégiák, saját cégnél
: Gergely Milán József
: Gergely Milán József
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka
: Lakatos Katinka
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Új trendek a családbarát szállodák minősítésében
: Dévényi Ágnes
: Dévényi Ágnes
Új trendek a vendéglátás szakmai színvonalában
: Rudolf Márton András
: Rudolf Márton András
A teljesség felé
: Havasi Ibolya Nóra
: Havasi Ibolya Nóra
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Kezdet az automatizált szállodák felé
: Proksa Máté
: Proksa Máté
A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje
: Bartók-Bábán Júlia Berta
: Bartók-Bábán Júlia Berta
A jövő felé Barion a mindennapokban /
: Székely Orsolya
: Székely Orsolya
Harmadik feles végrehajtási eljárások
: Sulcz Barbara
: Sulcz Barbara
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Published: (2009)
: Borhi Tímea
Published: (2009)
Innováció és technológia – menedzsment eszközök (módszerek) stratégiák a Magyarországon működő építőipari vállalkozások esetében
: Buzsáki Katalin
: Buzsáki Katalin
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Új trendek és tradíciók a gasztronómiában, valamint arányuk az oktatásban
: Gancsovné Rossi Krisztina
: Gancsovné Rossi Krisztina
Ukrajna - úton az Európai Unió felé
: Szücs Norbert
: Szücs Norbert
Új keresleti trendek és azokhoz alkalmazkodó kínálat a vendéglátóhelyeken
: Kaposvári Eszter
: Kaposvári Eszter
Középiskolától a pénzügyi önállóság felé
: Horváth-Osvald Andrea Judit
: Horváth-Osvald Andrea Judit
Törekvések a körforgásos gazdálkodás felé
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
A felhőszolgáltatás, mint új IT innováció egy banki környezetben
: Milchram Ramóna
: Milchram Ramóna
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
Research of Starbucks' Global Value Chain's Alteration Over a Decade
: Lei Renrui
: Lei Renrui
Az influencer marketing jövője
: Nyéki Judit
: Nyéki Judit
Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja
: Göndöcs Zsófia
: Göndöcs Zsófia
Similar Items
-
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Published: (2013) -
A kávézás kultúrája, avagy az ital, amely meghódította a világot
: Bakai Boglárka -
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina