Paraszociális kapcsolatok marketingjelentősége

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nyirádi Enikő Dorina
Other Authors: Lazur Roland
Pólya Dr. Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:hitelesség
impulzus vásárlás
közösségi média
Paraszociális kapcsolat
vásárlói döntés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58607

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58607
005 20251027142109.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nyirádi Enikő Dorina 
245 1 0 |a Paraszociális kapcsolatok marketingjelentősége  |c Nyirádi Enikő Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom középpontjában a paraszociális kapcsolatok marketingjelentősége áll, megvizsgálva ennek a kapcsolatnak az előnyeit, hátrányait és befolyását a vásárlási döntésekben. Kutatásom célja annak feltárása, hogy a paraszociális kapcsolatok mennyiben ösztönzik az embereket a vásárlásra és mekkora hatással vannak a vásárlási döntéseikre.A közösségi média elterjedésével a paraszociális kapcsolatok szerepe napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír. Az emberek nap mint nap követik kedvenc hírességeiket online, ezáltal sokszor úgy érzik, mintha személyes kapcsolatot ápolnának velük, még akkor is, ha valójában nem is találkoztak. Ez a látszólagos közelség erőteljesen befolyásolja a fogyasztói magatartást, hiszen a médiaszemélyiségek ajánlásai növelhetik a vásárlási hajlandóságot, még akkor is, ha az adott termékre valójában nincs szükség. 
695 |a hitelesség 
695 |a impulzus vásárlás 
695 |a közösségi média 
695 |a Paraszociális kapcsolat 
695 |a vásárlói döntés 
700 1 |a Lazur Roland  |e ths 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58607/1/_Szakdolgozat_Nyir%C3%A1di.Enik%C5%91.S399Z8.2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58607/2/Szakdolgozat_Kulso_Biralati_Sablon_pontozassal_reszletezve_LR.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58607/3/SZD.NyiradiEniko.pdf  |z Dokumentum-elérés