Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Máté Réka,Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Gulyásné Csekő dr. Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklamáció Reklamációkezelés Kezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5861 |
Hasonló tételek
Tipikus reklamáció-fajták és azok kezelése a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. ügymenetében
: Csizmár András
: Csizmár András
A japán konyha, jellemző étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban
: Rizmajer Eszter
: Rizmajer Eszter
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili
: Koncz Luca Lili
Különböző szarvasmarha fajták jellemzői, és elkészítésük lehetőségei a hazai és nemzetközi gasztronómiában
: Perjés Máté
: Perjés Máté
Közepes fesztiválokra jellemző jegyrendszerek
: Győri Balázs
: Győri Balázs
A Mercedes-Benz Hungária Kft. aftersales reklamációs folyamatai
: Sajó Andrea
: Sajó Andrea
Különböző szarvasmarha fajták bemutatása, elkészítési lehetőségek és fűszerek hatása a marhahúsra
: Seybold Balázs
: Seybold Balázs
A bankkártya tranzakciók folyamata – az autorizációtól a reklamáció kezeléséig
: Prekovics Nóra
: Prekovics Nóra
Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban
: Moharos Lilla
: Moharos Lilla
Elkötelezettség, mint szervezeti jellemző vizsgálata a Debreceni Hőszolgáltató Zrt.-nél
: Varga Júlia
: Varga Júlia
A Magyarországra jellemző mikrovállalatok eredményének alakulása, vizsgálata a tulajdonosok szemszögéből
: Szakály Gábor
: Szakály Gábor
Transzferár nyilvántartás a Magyarországon jellemző kapcsolt tranzakciók tükrében
: Zajácz Anikó
: Zajácz Anikó
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben
: Nagyházi Beáta
: Nagyházi Beáta
Komplex IT projektek jellemző nehézségeinek bemutatása egy valós projekt megvalósulásán keresztül
: Bata Noémi
: Bata Noémi
Lejárt követelések kezelésének bemutatása
: Vasas Szabolcs
: Vasas Szabolcs
A Főtáv Nonprofit Zrt.-re jellemző humán erőforrás valamint bér-, és létszámgazdálkodás
: Csirmaz Laura
: Csirmaz Laura
A napjainkban jellemző munkaerő megtartásának kihívásai és innovatív megoldásai a KKV szektorban
: Beliczay Bendegúz
: Beliczay Bendegúz
A devizaárfolyam-kockázat és kezelésének lehetőségei a vállalatok életében
: Józsa Máté
: Józsa Máté
Az elektronikai hulladékok kezelésének logisztikája
: Fórizs Judit
: Fórizs Judit
Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban
: Wéber Andrea
: Wéber Andrea
Az elhízás étrendi kezelésének aktualitásai
: Gódor-Kacsándi Anna
Megjelent: (2022)
: Gódor-Kacsándi Anna
Megjelent: (2022)
A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
A vendégészrevételek kezelésének módszerei a szállodákban
: Juhász László
Megjelent: (2014)
: Juhász László
Megjelent: (2014)
A szuverén adósságválság és kezelésének tapasztalatai Magyarországon
: Kurz Katalin
: Kurz Katalin
A konfliktusok kezelésének lehetséges módszerei és gyakorlati megvalósulásának vizsgálata vállalkozások esetében
: Magyar Veronika
: Magyar Veronika
A THAIFÖLDI KONYHA BEMUTATÁSA ÉS MEGJELENÉSE A HAZAI VENDÉGLÁTÁSBAN VALAMINT AZ ORSZÁG JELLEMZŐ ÉTKEZÉSI SZOKÁSAI
: Czudar Koppány
: Czudar Koppány
A társasági adó és annak alternatívái a magyar adórendszerben, kitekintéssel a környező országokban jellemző szabályozásra
: Jankovich Anna
: Jankovich Anna
A vevőkövetelések kezelésének számviteli, adózási és jogi kérdései
: Takács Attila
: Takács Attila
Ügyfélpanaszok és azok kezelései
: Hajdú Eszter
: Hajdú Eszter
Szállítói számlák kezelésének folyamatai, támogató rendszerei és optimalizálási lehetőségei
: Kiss-Horváth Balázs
: Kiss-Horváth Balázs
Sportolói krízishelyzetek és azok sportpszichológiai vizsgálata
: Kis Ádám
: Kis Ádám
Partnerkapcsolatok kezelésének kiemelkedő fontossága egy termelő vállalat példáján keresztül
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül
: Vincze Dániel
: Vincze Dániel
Visszaváltási díj számviteli kezelésének összefüggései a körforgásos gazdasági modell szerint
: Siklósi Ágnes, et al.
Megjelent: (2024)
: Siklósi Ágnes, et al.
Megjelent: (2024)
A beszerzés, a beszállítók kezelésének és értékelésének vizsgálata a Robert Bosch Kft. Fejlesztési Központjában, Budapesten
: Strbavi Melinda
: Strbavi Melinda
Az energiahatékony passzívházak és azok sajátosságainak vizsgálata
: Frank Szilvia
: Frank Szilvia
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Lizánec Márta
: Lizánec Márta
A kereskedelmi bankok kockázatai, egy kiemelt kockázattípus elemzésének és kezelésének lehetőségei
: Almási Szabolcs
: Almási Szabolcs
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Kerti András
: Kerti András
A digitalizált kontrolling folyamatok és azok jelentőségének bemutatása
: Egedi Máté
: Egedi Máté
Hasonló tételek
-
Tipikus reklamáció-fajták és azok kezelése a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. ügymenetében
: Csizmár András -
A japán konyha, jellemző étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban
: Rizmajer Eszter -
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili -
Különböző szarvasmarha fajták jellemzői, és elkészítésük lehetőségei a hazai és nemzetközi gasztronómiában
: Perjés Máté -
Közepes fesztiválokra jellemző jegyrendszerek
: Győri Balázs