Női test, mint marketingeszköz
Elmentve itt :
| Szerző: | Zakar Enikő |
|---|---|
| További közreműködők: |
Harsányi Dávid Péter
Kármán Zsófia Fanni |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | emberi test kommunikációs eszközök marketingkommunikáció nők reklámok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58612 |
Hasonló tételek
Női test, mint árucikk a reklámok világában
: Hadzsipetkova Krisztina
: Hadzsipetkova Krisztina
A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai
: Bárdosi Panna Lili
: Bárdosi Panna Lili
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Software Test Automation from a Management Perspective
: Kovács Evelin
: Kovács Evelin
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Test-Tudat – Psziché Az Alexander-technikában rejlő önismereti lehetőségek
: Bagóné Borbás Beatrix
: Bagóné Borbás Beatrix
Analyzing afterimage strength and duration test results with k-means clustering
: Garai Lőrinc, et al.
Megjelent: (2023)
: Garai Lőrinc, et al.
Megjelent: (2023)
How I developed vocabulary tests using corpus-based word lists?
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a TEST-RE Alapítvány által működtetett edzőterem részére
: Ambrus Ádám
: Ambrus Ádám
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
Női menedzserek
: Erdélyi Éva
: Erdélyi Éva
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
Női szerepváltozások megítélése és női egyenjogúsági kérdések napjainkban Magyarországon
: Szakács Ildikó
: Szakács Ildikó
Női munkavállalók kihívásai
: Kristóf Janka
: Kristóf Janka
Női Vezetők Érvényesülése
: Kiss Rita
: Kiss Rita
Női vállalkozók Kihívások és szemléletmódok
: Szentesi Bettina
: Szentesi Bettina
Női karrierek a szállodaiparban
: Szabó Brigitta
: Szabó Brigitta
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
Női vezetők az IT szektorban
: Hegyi Renáta
: Hegyi Renáta
Női vállalkozók Magyarországon Global Entrepreneurship Monitor Különjelentés
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2024)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2024)
Női vállalkozások. Vállalkozói hajlandóság kutatása a gazdasági szakos női hallgatók körében Magyarországon
: Kollár Eszter
: Kollár Eszter
A női önismereti kiscsoportokon való részvétel motivációjának vizsgálata a női énkép tükrében
: Donkó Petra Dorina
: Donkó Petra Dorina
Hagyományos japán női szerepek alakulása a Z generáció elképzeléseinek tükrében
: Kötél Enikő Flóra
: Kötél Enikő Flóra
Nők a munka világában - nők és a karrier, női vezetők és elfogadottságuk -
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
A női kereskedelmi képzés kezdete hazánkban a Gyula városi női kereskedelmi szaktanfolyam tükrében
: Sáfár Renáta
: Sáfár Renáta
Nemek közötti különbségek - Női karrier
: Németh Hanna
: Németh Hanna
Hasonló tételek
-
Női test, mint árucikk a reklámok világában
: Hadzsipetkova Krisztina -
A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai
: Bárdosi Panna Lili -
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf -
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila