A trade marketing szerepe a vállalati értékesítési stratégiában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deme Zsófia Lívia
Other Authors: Király Krisztián
Miskolci Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:csomagolástechnika
értékesítéspolitika
Pick Szeged Zrt.
trade marketing
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58618

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58618
005 20251027142120.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Deme Zsófia Lívia 
245 1 2 |a A trade marketing szerepe a vállalati értékesítési stratégiában  |c Deme Zsófia Lívia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A trade marketing olyan kulcsfontosságú szerepet tölt be az értékesítési stratégiákban és a piaci sikerekben, melyek elengedhetetlenek egy vállalat számára. Segít a vállalatoknak abban, hogy versenyelőnyre tegyenek szert és ezt az előnyt fenntartsák a piacon, valamint növeljék a fogyasztók elkötelezettségét és a márkahűséget. A jól megtervezett promóciók és kihelyezések segítenek a fogyasztóknak abban, hogy könnyebben megtalálják és kiválasszák a vállalat termékeit. Továbbá a trade marketing segít az értékesítési volumen növelésében, és költséghatékonyabb, mint a hagyományos marketing eszközök. Végezetül a trade marketing lehetőséget biztosít a vállalatoknak az innovatív megoldások alkalmazására és a piaci trendekhez és változásokhoz való gyors alkalmazkodáshoz. Azért választottam ezt a témát, mert jelenleg is a Pick Szeged Zrt. trade marketing csapatának vagyok a gyakornoka. Az itt töltött időm alatt széles rálátásom volt arra, hogy mekkora szükség van egy cég életében a trade marketingre. Arra is, hogy a marketing és a trade marketing mennyire kiegészítik egymást és a kettő együtt mennyivel több elérést jelent. Valamint kíváncsi voltam arra is, hogy az emberek hogyan vélekednek ezekről a trade marketing eszközökről. Mennyire befolyásolja őket a döntésben, hozzá tesz-e a vásárlási élményhez. A dolgozatom első felében részletesen megvizsgálom a magát a trade marketinget. Kitérek a fogalmára, feladataira, funkcióira. Ezt követően megvizsgálom részletesebben a marketinget, valamint, a trade marketing integrációját a marketing mixben. Majd készítek egy összehasonlítást, a trade marketingről és hagyományos marketingről. Megvizsgálom a főbb jellemzőiket, a célcsoportjaikat, a kitűzött céljaikat, valamint mindkettőnek megnézem az előnyeit és a hátrányait. Kitérek a marketingkommunikáció szerepére is. Külön fejezetben tárgyalom a trade marketing értékesítési csatornáit. A szakirodalmi áttekintés második felében bemutatom a Pick Szeged Zrt. történetét, valamint az általa gyártott téliszalámit. Ezt követően bemutatok több olyan összecsomagolást melyek nagy sikernek örvendtek a vásárlók körében. Jelen esteben ezek az összecsomagolások olyan téliszalámik melyeket valamilyen ajándéktárggyal együtt lehet megvásárolni.A dolgozatom második felében egy primer kutatást mutatok be, azon belül is kvantitatív kérdőíves megkérdezés eredményeit.Végül javaslatokat teszek és összegzem a dolgozatot. 
695 |a csomagolástechnika 
695 |a értékesítéspolitika 
695 |a Pick Szeged Zrt. 
695 |a trade marketing 
695 |a vállalati stratégiák 
700 1 |a Király Krisztián  |e ths 
700 1 |a Miskolci Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58618/1/A%20trade%20marketing%20szerepe%20a%20v%C3%A1llalati%20%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9si%20strat%C3%A9gi%C3%A1ban_v%C3%A9gleges_0428..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58618/2/Deme%20Zs%C3%B3fia%20Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58618/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Deme%20Zs%C3%B3fia%20L%C3%ADvia.pdf  |z Dokumentum-elérés