A trade marketing szerepe a vállalati értékesítési stratégiában
Saved in:
| Main Author: | Deme Zsófia Lívia |
|---|---|
| Other Authors: |
Király Krisztián
Miskolci Tibor András |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | csomagolástechnika értékesítéspolitika Pick Szeged Zrt. trade marketing vállalati stratégiák |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58618 |
Similar Items
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
Kína szerepe a magyar külgazdasági stratégiában
: Majoros Pál
Published: (2008)
: Majoros Pál
Published: (2008)
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A döntéstámogató vállalatirányítási rendszer szerepe a vállalati stratégiában Esettanulmány a Greif FPS Pocket Margin Database rendszere alapján
: Tarnay Kinga
Published: (2016)
: Tarnay Kinga
Published: (2016)
A közösségi média fontossága a vállalati stratégiában egy energiaszolgáltató cégnél
: Saller Evelin
: Saller Evelin
A fenntartható fejlődés szerepének vizsgálata a vállalati stratégiában és a fogyasztói attitűdben
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A vevői elégedettség szerepe az online marketing stratégiában / Előtérben a PharmalBet Kft-nél betöltött szerepe
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
Van-e momentum a momentum részvény stratégiában
: Barta Bence
: Barta Bence
IoT eszközök alkalmazása a védelmi stratégiában, egy középvállalatnál
: Jonácsik Ádám
: Jonácsik Ádám
A LEADER és az Interreg közösségi kezdeményezések szerepe a magyarországi területfejlesztési stratégiában
: Pintér Balázs
: Pintér Balázs
A KKV-k helyzetének vizsgálata a Raiffeisen Bankban, a vevőkapcsolatok újraértelmezésének jelentősége a vállalati stratégiában
: Heveliné Pál Tamara Rebeka
: Heveliné Pál Tamara Rebeka
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése
: Deme Zsófia Lívia
: Deme Zsófia Lívia
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
New Indirect Non-trade Barriers in International Trade and its Impact on the Trade Balance of Turkey
: Mehtiyev Jalil
: Mehtiyev Jalil
Trading botok
: Hegedüs István
: Hegedüs István
The Future of Trade
: Angyal Mariann
: Angyal Mariann
Trade with commodities
: Schmidt Dávid Károly
: Schmidt Dávid Károly
The role of electric vehicles in the Asian market and foreign trade focus on China
: Szabó Benedek
: Szabó Benedek
A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban
: Králik Virág
: Králik Virág
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
The effectiveness of the U.S. trade policy and its justifiable trade policy tools
: Maár Kitti
: Maár Kitti
Angola Trade Connections Angola as A Significant European Union Trading Partner
: Araújo Tássia Yaquira da Cunha e
: Araújo Tássia Yaquira da Cunha e
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája
: Lipták Márton
: Lipták Márton
A lombházak szerepe a turisztikai termékpalettában
: Deme Dolóresz
: Deme Dolóresz
International Trade Patterns - Comparative Analysis of Foreign Trade of Hungary and Czech Republic
: Yusubov Ismail
: Yusubov Ismail
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
Marketing strategies in the food trade – An overview of psychological factors in the Hungarian SME sector
: Kazinczy Anna
: Kazinczy Anna
Similar Items
-
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt -
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András -
Kína szerepe a magyar külgazdasági stratégiában
: Majoros Pál
Published: (2008) -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos