Generációk közötti kommunikációs különbségek a digitális marketingben - hogyan alkalmazkodnak a marketing stratégiák a Z és X generáció igényeihez?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Noémi
További közreműködők: Bartha Szekeres Gabriella
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
e-marketing - elektronikus marketing
generációs fejlődés
közösségi média
marketingstratégiák
X generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58619

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58619
005 20251027142122.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Noémi 
245 1 0 |a Generációk közötti kommunikációs különbségek a digitális marketingben - hogyan alkalmazkodnak a marketing stratégiák a Z és X generáció igényeihez?  |c Tóth Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt évtizedekben a digitális technológiák forradalmasították a marketinget, és alapvetően megváltoztatták a fogyasztói szokásokat. A digitális marketing rohamos fejlődése új kihívások elé állította a vállalkozásokat, különös tekintettel a különböző generációk eltérő kommunikációs szokásainak és fogyasztói preferenciáinak megértésére. A Z és X generáció eltérő digitális médiahasználati, tartalomfogyasztási és vásárlási szokásai testreszabott marketingstratégiákat igényelnek. A marketing világában a generációs különbségek figyelembevétele kritikus fontosságú a hatékony kommunikáció és az ügyfelek bevonása szempontjából. A digitális térben felnőtt Z generáció elsősorban a vizuális és interaktív tartalmakra reagál, míg az X generáció továbbra is erősebben támaszkodik a hagyományosabb marketingcsatornákra. Nagyon fontos, hogy a vállalatok figyelembe vegyék ezeket a különbségeket stratégiáikban. A kutatás célja a Z és X generáció digitális marketinghez való viszonyának feltárása. A fő kutatási kérdés: Milyen marketingstratégiák hatékonyak a Z és X generáció számára, és hogyan lehet alkalmazkodni a kommunikációs különbségeikhez? 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a generációs fejlődés 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a X generáció 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Bartha Szekeres Gabriella  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58619/1/Gener%C3%A1ci%C3%B3k%20k%C3%B6z%C3%B6tti%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20k%C3%BCl%C3%B6nbs%C3%A9gek%20a%20digit%C3%A1lis%20marketingben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58619/2/Diploma_biralat_Toth.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58619/3/T%C3%B3th%20No%C3%A9miMSc.pdf  |z Dokumentum-elérés