A visszaszállítás szerepe a reklamációs folyamatokban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bojtos Bálint Gábor
Other Authors: Kremmer László
Format: Project work
Kulcsszavak:hiba
minőség
reklamáció
termék
visszaszállítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58622
Description
Abstract:Dolgozatomban bemutatom a visszaszállítás szerepét a reklamációs folyamatokban. Bemutatom a vállalatot ahol dolgozom és a pozíciómat, ami a reklamáció készítéssel és ezeknek a reklamált daraboknak a visszaküldésével foglalkozik. Ismertetem a különböző reklamáció kezelés lépéseit. Kitérek milyen különböző reklamációkat különböztetünk meg és milyen más eljárásban részesülnek a kiemelt hibás darabok. Bemutatom a visszaszállítás fontosságát és feladatait, kitérek a kihívásokra és választ keresek miként lehetne a folyamatot a fentarthatóság jegyében optimalizálni. Leírok egy esettanulmányt ahol az egész folyamat lépésein eljutunk a megvalósult visszaszállításig. Továbbá a reklamációs és visszaszállítási csoportot segítő logisztikai és export részleget és az ő feladatukat írom le. Betekintést nyújtok Általunk használt csomagolóanyagokat és a speciális eljárásokkal kezelt alkatrészeket milyen módon kezeljük. Javaslatot teszek egy újfajta csomagolóanyag használatára ami egyesíti a kiküldésre szánt tömőanyagot és emellett a környezetre is ártalmatlan. Vázolom az ügyfélelégedettség kritériumait, hogy mi kell ahhoz hogy megőrizzünk egy vevőt. Felhívom a figyelmet a kommunikáció kulcsszerepére aminek a hiányosága nagy zavarokat okozhat az egész folyamat során.