A visszaszállítás szerepe a reklamációs folyamatokban
Saved in:
| Main Author: | Bojtos Bálint Gábor |
|---|---|
| Other Authors: | Kremmer László |
| Format: | Project work |
| Kulcsszavak: | hiba minőség reklamáció termék visszaszállítás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58622 |
Similar Items
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili
: Koncz Luca Lili
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter
: Máté Réka,Eszter
A Mercedes-Benz Hungária Kft. aftersales reklamációs folyamatai
: Sajó Andrea
: Sajó Andrea
A bankkártya tranzakciók folyamata – az autorizációtól a reklamáció kezeléséig
: Prekovics Nóra
: Prekovics Nóra
Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban
: Moharos Lilla
: Moharos Lilla
Drónok szerepe a logisztikai folyamatokban
: Breznyán Bence
: Breznyán Bence
Tipikus reklamáció-fajták és azok kezelése a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Kft. ügymenetében
: Csizmár András
: Csizmár András
A digitalizáció szerepe a toborzási és álláskeresési folyamatokban
: Péter Roland
: Péter Roland
A logisztikai információs rendszerek szerepe a fuvarszervezési folyamatokban
: Anger Alexandra
: Anger Alexandra
Vállalatértékelési módszerek szerepe a fúziós és akvizíciós folyamatokban
: Siskov Péter
: Siskov Péter
SAP integráció szerepe a logisztikai és rendeléskezelési folyamatokban
: Gyulai Gergely
: Gyulai Gergely
Logisztika szerepe az értékteremtő folyamatokban, hatékonyságuk, költséggazdaságosságuk vizsgálata
: Csikós Katalin
: Csikós Katalin
Az adatvizualizáció szerepe és hatékonysága a vállalati döntéshozatali folyamatokban
: Onodi Tamás
: Onodi Tamás
Szoftverek integrációja az államháztartási folyamatokban
: Tatai Virág
: Tatai Virág
A kommunikáció jelentősége a beszerzési folyamatokban
: Miklecz Balázs
: Miklecz Balázs
A modern technológia a mentalhigiénés folyamatokban
: Karakasné Csizmadia Krisztina
: Karakasné Csizmadia Krisztina
A tárgyalás jelentősége a beszerzési folyamatokban
: Budai Anna
: Budai Anna
Vállalatirányítási rendszerek adatkommunikációja a logisztikai folyamatokban
: Kovács Zsuzsanna
: Kovács Zsuzsanna
Uniós szerepvállalás a koszovói rendezési folyamatokban
: Kókai Anita
: Kókai Anita
Digitalizációs trendek a logisztikai szolgáltatási folyamatokban
: Józsa Tamás
: Józsa Tamás
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
A demand planning funkciója a vállalati folyamatokban
: Sánta Kinga
: Sánta Kinga
A workflow rendszerek jelentősége a nagyvállalati folyamatokban
: Polyák Ádám Zoltán
: Polyák Ádám Zoltán
Digitalizáció a fuvarszervezési folyamatokban egy termelő vállalatnál
: Rajk Ádám
: Rajk Ádám
Nyomonkövetés és azonosítás a gyártási folyamatokban -esettanulmány
: Szabó László, et al.
Published: (2020)
: Szabó László, et al.
Published: (2020)
Instrumentális és célkompetenciák a döntéshozatali folyamatokban megjegyzések a politikum természetéről folytatott vitákhoz
: Marosán Bence
Published: (2014)
: Marosán Bence
Published: (2014)
A CMR fuvarlevél funkciói a logisztikai és nemzetközi folyamatokban
: Horváth Annamária
Published: (2015)
: Horváth Annamária
Published: (2015)
Változást és eredményt generáló eszközök használata a coaching folyamatokban
: Hatala Ágnes
: Hatala Ágnes
Az MI alkalmazása az üzleti folyamatokban Hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jelen és jövő vállalatait?
: Eszes-Kovács Maxim
: Eszes-Kovács Maxim
A minőségmenedzsment és a termékek minőségének a szerepe a marketingstratégia kialakításában, illetve a logisztikai folyamatokban
: Kifor Dániel Zsolt
: Kifor Dániel Zsolt
A motivációs térkép, mint eszköz használata a munkahelyi mentálhigiénés folyamatokban
: Jancsár Petra
: Jancsár Petra
Robotizáció és folyamatautomatizáció a HR folyamatokban, egy szolgáltatóközpont megoldásainak bemutatásával
: Danyikó Dorka Csilla
: Danyikó Dorka Csilla
A kanban rendszer összehasonlítása a "klasszikus" termelési folyamatokban és a szoftverfejlesztésben
: Aleva Réka
Published: (2014)
: Aleva Réka
Published: (2014)
A nyomon követhetőség biztosítása Ipar 4.0 megoldással a logisztikai folyamatokban
: Koncz Luca Lili
: Koncz Luca Lili
Kihívások az élelmiszeripar logisztikai folyamatokban – avagy a Viciunai Hungary Kft. mindennapjai
: Mágocs-Bahur Dóra
: Mágocs-Bahur Dóra
A „Belső Játszma” (The Inner Game by Timothy Gallwey) elveinek gyakorlati alkalmazása coaching folyamatokban
: Wiedermann János
: Wiedermann János
A tranzitidők jelentősége export logisztikai folyamatokban (kiemelve a fumigálás és a vámkezelés hatásait)
: Déri Gergő
: Déri Gergő
Nők helyzete, női jogok érvényesülése Európában. Nemi esélyegyenlőség a gazdasági és politikai döntéshozatali folyamatokban
: Léber Petra
: Léber Petra
Generációk motivációja közötti eltérések vizsgálata a Covid utáni toborzási és kiválasztási folyamatokban az IT piacon
: Csizmadia Márk Zoltán
: Csizmadia Márk Zoltán
„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”
: Szigethy Zoltán
: Szigethy Zoltán
Similar Items
-
Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában
: Koncz Luca Lili -
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter -
A Mercedes-Benz Hungária Kft. aftersales reklamációs folyamatai
: Sajó Andrea -
A bankkártya tranzakciók folyamata – az autorizációtól a reklamáció kezeléséig
: Prekovics Nóra -
Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban
: Moharos Lilla