A kiemelt összetevők szerepe az arcápolási termékek marketingkommunikációjának és márkaimázsának alakításában, valamint a fogyasztói magatartásban
Saved in:
| Main Author: | Takács Réka Kamilla |
|---|---|
| Other Authors: |
Szabó Edit
Uhrin Dávid |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | arcápolási termékek fogyasztói magatartás kozmetikai cikkek marketingkommunikáció márkaépítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58624 |
Similar Items
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
Adatvédelem szerepe az online fogyasztói magatartásban
: Nagy Renáta Nikolett
: Nagy Renáta Nikolett
Neuromarketing a fogyasztói magatartásban
: Mészáros Anikó Ildikó
Published: (2013)
: Mészáros Anikó Ildikó
Published: (2013)
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
Az egészségtudatosság szerepének alakulása a fogyasztói magatartásban
: Zsédely Hajnalka
: Zsédely Hajnalka
Az osztályfőnök szerepe az iskolai közösségek alakításában
: Vizner Alexandra
: Vizner Alexandra
Táplálékallergiát kiváltó összetevők a cukrászipari termékekben és azok helyettesítése
: Libor Gabriella
: Libor Gabriella
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
Egészségtudatosság a fogyasztói magatartásban - Az egészséget pozitívan befolyásoló szolgáltatások esetében
: Hetei Marcell
: Hetei Marcell
A kulturális hovatartozás és a nemzetiség befolyásoltsága a fogyasztói magatartásban
: Reider Dóra
: Reider Dóra
A trendek és kihívások szerepe a fogyasztói magatartásban, egy konkrét szolgáltatás példáján keresztül
: Vízhányó Fanni Edit
: Vízhányó Fanni Edit
A vállalkozói hajlandóság, kompetenciák vizsgálata a fiatalok körében, valamint a felsőoktatási intézmények szerepe a tényezők alakításában
: Tajti Zsuzsanna
: Tajti Zsuzsanna
Az influenszer marketing szerepe a sportolási szokások, és trendek alakításában
: Bíró Zsanett
: Bíró Zsanett
A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon.
: Török Dorina Virág
: Török Dorina Virág
A történelmi tárgyú irodalom szerepe a nemzeti identitás alakításában empátia, csoport-identifikáció és csoportközi folyamatok kapcsolata a befogadásban; Childhood trauma and the imagination in american literature
: Cseh Gyöngyi Mária
Published: (2014)
: Cseh Gyöngyi Mária
Published: (2014)
Fogyasztói vásárlási szokások a kiemelt kedvezményes időszakokban
: Milihovszki István
: Milihovszki István
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Feketegazdaság - Kiemelt adócsalások
: Maczali Jenifer
: Maczali Jenifer
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A Normaflore probiotikus gyógyszer marketingkommunikációjának és az alkalmazott reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata, valamint a probiotikus gyógyszerek fogyasztói megítélése a magyarországi piacon
: Vékony Balázs
: Vékony Balázs
Kiemelt beszámoló sorok könyvvizsgálata
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében
: Jeszenszki Zsanett
: Jeszenszki Zsanett
A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
: Varga Krisztián
: Varga Krisztián
Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét
: Illés Dóra
Published: (2014)
: Illés Dóra
Published: (2014)
Ázsiai szubkultúrával kapcsolatos termékek fogyasztói szokása Magyarországon
: Angyal Nikolett Virág
: Angyal Nikolett Virág
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Az utazási irodák marketingkommunikációjának vizsgálata
: Paulusz Adrienn
: Paulusz Adrienn
A Balaton, mint kiemelt turisztikai régió szerepe a belföldi turizmusban
: Viszkei Annamária
: Viszkei Annamária
Similar Items
-
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni -
Adatvédelem szerepe az online fogyasztói magatartásban
: Nagy Renáta Nikolett -
Neuromarketing a fogyasztói magatartásban
: Mészáros Anikó Ildikó
Published: (2013) -
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida -
Az egészségtudatosság szerepének alakulása a fogyasztói magatartásban
: Zsédely Hajnalka