A hazai drogériaszegmens versenyanalízise

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó-Nagy Rikarda Rita
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Papp Máté
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:drogériák
e-kereskedelem
hűségproram
márkahűség
saját márkás termékek
versenyelemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58629
Leíró adatok
Kivonat:A jelen dolgozat középpontjában a hazai szépségiparban tevékenykedő drogériák által alkalmazott stratégiák elemzése áll. Az ágazat dinamikus fejlődése, a változó fogyasztói igények és a digitalizáció hatására ugyanis egyre nagyobb hangsúlyt kapnak azon stratégiák, amelyek a vállalatok versenyképességét és fenntartható működését támogatják. A dolgozat fő célja megvizsgálni, vajon az ágazat szereplői számára mennyire kifizetődő az omnichannel stratégia alkalmazása, azaz, hogy különböző értékesítési csatornákat – például fizikai boltokat, webáruházakat és a közösségi média felületein alapuló értékesítést – integráltan alkalmazzanak.