A hazai drogériaszegmens versenyanalízise

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó-Nagy Rikarda Rita
Other Authors: Kovács Dr. Ildikó
Papp Máté
Format: Thesis
Kulcsszavak:drogériák
e-kereskedelem
hűségproram
márkahűség
saját márkás termékek
versenyelemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58629

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58629
005 20251027142131.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó-Nagy Rikarda Rita 
245 1 2 |a A hazai drogériaszegmens versenyanalízise  |c Szabó-Nagy Rikarda Rita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A jelen dolgozat középpontjában a hazai szépségiparban tevékenykedő drogériák által alkalmazott stratégiák elemzése áll. Az ágazat dinamikus fejlődése, a változó fogyasztói igények és a digitalizáció hatására ugyanis egyre nagyobb hangsúlyt kapnak azon stratégiák, amelyek a vállalatok versenyképességét és fenntartható működését támogatják. A dolgozat fő célja megvizsgálni, vajon az ágazat szereplői számára mennyire kifizetődő az omnichannel stratégia alkalmazása, azaz, hogy különböző értékesítési csatornákat – például fizikai boltokat, webáruházakat és a közösségi média felületein alapuló értékesítést – integráltan alkalmazzanak. 
695 |a drogériák 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a hűségproram 
695 |a márkahűség 
695 |a saját márkás termékek 
695 |a versenyelemzés 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Papp Máté  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58629/1/A%20hazai%20drog%C3%A9riaszegmens%20versenyanal%C3%ADzise-%20Szab%C3%B3-Nagy%20Rikarda%20Rita.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58629/2/Szab%C3%B3-Nagy%20Rikarda%20Rita%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20202526%20tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58629/3/K%C3%BCls%C5%91-konzulensi-b%C3%ADr%C3%A1lat-Papp%20M%C3%A1t%C3%A9.pdf  |z Dokumentum-elérés