A hazai drogériaszegmens versenyanalízise
Elmentve itt :
| Szerző: | Szabó-Nagy Rikarda Rita |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Papp Máté |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | drogériák e-kereskedelem hűségproram márkahűség saját márkás termékek versenyelemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58629 |
Hasonló tételek
Kibertámadások és a közösségi média
: Nagy Rikarda Rita
: Nagy Rikarda Rita
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának az elemzése
: Csuta Rita
: Csuta Rita
Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban
: Varga Rita
: Varga Rita
A hazai Kkv szektor vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a rendszerváltás óta
: Kopócsy Rita
: Kopócsy Rita
Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján
: Borsik Rita
: Borsik Rita
A hazai rádiózási szokások vizsgálata
: Nagy Bence
: Nagy Bence
A hazai szakképzési rendszer 20 éve Változás, fejlődés, feszültségek, megoldásra váró problémák
: Majorné Pádár Erika Rita
: Majorné Pádár Erika Rita
A globalizáció hatásai a hazai gázpiacra
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Társadalmi felelősségvállalás a hazai kereskedelmi bankszektorban
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Kövesd, hogy különbözz avagy A divat és a luxusmárkák vizsgálata és e jelenség a hazai piacon
: Alberti Rita
: Alberti Rita
Gerillamarketing a hazai startupok világában
: Szabó Jenifer Andrea
: Szabó Jenifer Andrea
A hazai beutazó turizmus a közlekedés szempontjából
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Egy hazai nagyvállalat bérezési rendszerének bemutatása
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
A hazai hagyományos cukrásztechnológiáktól a XXI. századi dizájntermékekig
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
A reklámok működése és hatékonysága a hazai médiában
: Szabó Endre
: Szabó Endre
A hazai borpiac helyzete és a buborékos borok hazai fogyasztási szokásai a Z generáció tagjai között
: Nagy Viktor Zoltán
: Nagy Viktor Zoltán
A hazai lakosság belföldi utazásainak változása 2005 óta
: Szabó Otília
: Szabó Otília
A projekt controlling működtetésének feltételei és módszertana A projekt controlling működésének relevanciái a hazai és Európai Unió által finanszírozott projektek megvalósításában
: Szijártó Rita
: Szijártó Rita
A követelések könyvvizsgálatának folyamata egy hazai vállalkozás gyakorlatában
: Nagy Zsolt
: Nagy Zsolt
A hazai turisztikai kis- és középvállalkozások innováció szükséglete
: Nagy Zsuzsanna
: Nagy Zsuzsanna
A hazai kávéházlátogatási és kávéfogyasztási szokások elemzése
: Szabó Kitti Karina
: Szabó Kitti Karina
A könyvvizsgálat minőségbiztosítása hazai és nemzetközi viszonylatban
: Molnárné Szabó Anna
: Molnárné Szabó Anna
A hazai duális képzés bemutatása és a képzés kritikái
: Szabó Dorina
: Szabó Dorina
A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében
: Szabó Nikoletta
: Szabó Nikoletta
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetésének első hazai tapasztalatai
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
Kereskedelmi hitelek a hazai építőipar, mezőgazdaság és nagykereskedelem finanszírozásában
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
A márkateremtés gyakorlati lehetőségei az erősen telített hazai tésztapiacon
: Szabó Tünde
: Szabó Tünde
Hazai italpromóciók működése és hatékonysága a Jägermeister példáján keresztül
: Szabó Nikol
: Szabó Nikol
A hazai mikrovállalkozások finanszírozása az EU fejlesztések tükrében
: Nagy Gergely Dávid
: Nagy Gergely Dávid
Kockázatmenedzsment alkalmazása és fejlesztési lehetőségei egy hazai építőipari nagyvállalatnál
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A Z generációs vendégekre való felkészülés vizsgálata a hazai szállodaiparban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
A Z generációs vendégekre való felkészülés vizsgálata a hazai szállodaiparban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
A quick commerce megjelenésének hatásai a hazai fogyasztói szokásokra
: Nagy András Zalán
: Nagy András Zalán
A járványügyi intézkedések hatása a hazai, illetve nemzetközi gazdaságra és kereskedelemre
: Szabó Zsanett
: Szabó Zsanett
Hasonló tételek
-
Kibertámadások és a közösségi média
: Nagy Rikarda Rita -
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának az elemzése
: Csuta Rita -
Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban
: Varga Rita -
A hazai Kkv szektor vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a rendszerváltás óta
: Kopócsy Rita -
Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján
: Borsik Rita