A user-generated content térnyerése a marketingben egy gyakorló tartalomgyártó szemével, és a fogyasztókra gyakorolt hatásának összehasonlítása az influencer marketing tartalmaival

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mundi Hella
Other Authors: Papp Judit
Tóth-Parádi Olga Rita
Format: Thesis
Kulcsszavak:content marketing
digitális marketing
fogyasztói magatartás
influencer
influencer marketing
tartalomgyártás
user-generated content
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58645

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58645
005 20251027142151.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mundi Hella 
245 1 2 |a A user-generated content térnyerése a marketingben egy gyakorló tartalomgyártó szemével, és a fogyasztókra gyakorolt hatásának összehasonlítása az influencer marketing tartalmaival  |c Mundi Hella  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitális marketingben egyre nagyobb szerepet kap a user-generated content, tehát a felhasználók által készített tartalmak, marketing célokra való alkalmazása, mivel a fogyasztóknak igénye van valós, hiteles tartalmakra, amik bizalmat keltenek bennük és adott esetben segítik a vásárlási döntésüket. Diplomadolgozatom célja, hogy egy gyakorló tartalomgyártó szemszögéből bemutassam a user-generated content térnyerését a marketingben, különös figyelmet fordítva a fogyasztókra gyakorolt hatására, összehasonlítva az influencer marketing tartalmaival. Hipotézisem szerint a fogyasztók hitelesebbnek tartják a felhasználói tartalmakat, mint az influencer együttműködéseket, ezért ezek jobban befolyásolja a vásárlási döntéseiket. Primer kutatásom során online kérdőíves megkérdezést alkalmaztam, hogy megismerjem a fogyasztók hozzáállását a két tartalomtípushoz, és egy fókuszcsoportos interjút is készítettem ismerőseim körében, hogy mélyebb betekintést nyerjek a gondolkodásmódjukba. A kérdőív eredményei és az interjú során feltárt információk alátámasztják a hipotézisem, miszerint a fogyasztók többsége valóban hitelesebbnek tartja a user-generated tartalmakat és szívesebben tájékozódik ilyen forrásokból a vásárlási döntése meghozása során. A kutatás eredményei és személyes szakmai tapasztalatom alapján úgy gondolom, hogy a magyar márkák számára kiemelten fontos lenne a user-generated content előnyeinek kamatoztatása, mivel ezek a tartalmak határozottan befolyásolják a vásárlók megítélését a márkáról és segíthetik egy bizalomra épülő kapcsolat kialakítását a márka és a potenciális vásárlók között. 
695 |a content marketing 
695 |a digitális marketing 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influencer 
695 |a influencer marketing 
695 |a tartalomgyártás 
695 |a user-generated content 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
700 1 |a Tóth-Parádi Olga Rita  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58645/1/Mundi%20Hella%20Diplomadolgozat%202025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58645/2/MUNDI%20HELLA%20BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58645/3/Mundi_Hella_B%C3%ADr%C3%A1lat_Mesterk%C3%A9pz%C3%A9s_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s20250601.pdf  |z Dokumentum-elérés