A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Krisztián
További közreműködők: Eszter Szalayné Kotroczó
Miskolci Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:csomagautomaták
csomagolástechnika
fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
online marketing
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58650
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témája a csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjánakhatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon. Számomra egy nagyon foglalkoztatott téma, hiszen egy rohanó világban élünk, ahol az emberek nagy része a gyors, könnyű megoldásokatkeresi. Az automaták megjelenése és folyamatos fejlődése egyértelműen reagál a modern fogyasztási elvárásokra. A kutatás során a következő kérdésekre kerestem a választ: a szolgáltatásmarketing alappillérjei valóban be tudják folyásolni a sikerességet a csomagautomaták reklámjainál? Mi a fontosabb az emberek számára, az idő vagy az anyagi kérdések? Tényleg a fiatalabb korosztály online térben, az idősebb pedig offline térben van jobban jelen? Ezekre a feltevésekre kerestem a választ a dolgozatomban. A vizsgálatom során egy online kérdőívet dolgoztam ki, amelynek célja, hogy felmérjem, hogyan befolyásolják a csomagautomaták marketingkommunikációs eszközei a fogyasztói döntéseket a hazai piacon.