A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
Elmentve itt :
| Szerző: | Varga Krisztián |
|---|---|
| További közreműködők: |
Eszter Szalayné Kotroczó
Miskolci Tibor András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | csomagautomaták csomagolástechnika fogyasztói magatartás marketingkommunikáció online marketing szolgáltatásmarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58650 |
Hasonló tételek
Hazai csomagautomaták használati szokásai napjainkban
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan
: Virág Viktor
: Virág Viktor
Csomagautomaták és csomagpontok hatása az e-kereskedelemre
: Reichenbach Panna
: Reichenbach Panna
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.
: Zwirn Dorottya Virág
: Zwirn Dorottya Virág
Fogyasztói magatartás rejtelmei a hazai energiaital piacon
: Kormány Laura Viktória
: Kormány Laura Viktória
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Fogyasztói magatartás a hazai elektromosautó-piacon a marketingkommunikációs eszközök befolyásoló szerepe
: Berekszászi Ivett
: Berekszászi Ivett
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
A Krízis Rövid és Hosszú Távú Hatásai a Fogyasztói és Gazdasági Döntésekre
: Körmöczi Enikő
: Körmöczi Enikő
Lássunk tisztán! avagy Fogyasztói magatartás a hazai kontaktlencse piacon
: Kunkli Erika
: Kunkli Erika
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
A Normaflore probiotikus gyógyszer marketingkommunikációjának és az alkalmazott reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata, valamint a probiotikus gyógyszerek fogyasztói megítélése a magyarországi piacon
: Vékony Balázs
: Vékony Balázs
Az egri borok megjelenése a nemzetközi piacon
: Birinyi Eszter
: Birinyi Eszter
A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
: Szabó Kitti Laura
: Szabó Kitti Laura
A pump and dump séma megjelenése a kriptovaluta-piacon
: Lascsik Hanna
: Lascsik Hanna
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
Hasonló tételek
-
Hazai csomagautomaták használati szokásai napjainkban
: Csorna Dalma Réka -
Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan
: Virág Viktor -
Csomagautomaták és csomagpontok hatása az e-kereskedelemre
: Reichenbach Panna -
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes