Generációs különbségek és fogyasztási preferenciák Az X generáció és a Z generáció vásárlási szokásainak összehasonlítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Alexandra
További közreműködők: Gáspár Dr. Tamás
Makra Mercédesz
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztás
fogyasztói magatartás
közösségi média
vásárlási szokás
X generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58667

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58667
005 20251027142215.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Farkas Alexandra 
245 1 0 |a Generációs különbségek és fogyasztási preferenciák  |b Az X generáció és a Z generáció vásárlási szokásainak összehasonlítása  |c Farkas Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam és összehasonlítsam két különböző generáció, a Z generáció és az X generáció vásárlási szokásait és preferenciáit Magyarországon. Az X generáció tagjai – akik 1965 és 1980 között születtek – egy olyan világban nőttek fel, ahol az online vásárlás és az azonnali információcsere nem volt elérhető. Ezzel szemben a Z generáció tagjai, akik 1995 után születtek, már a digitális korban nőttek fel, és mindennapjaik szerves része a közösségi média és az online platformok. Ez a különbség alapvetően határozza meg a két generáció vásárlási szokásait, illetve az általuk preferált csatornákat és információforrásokat. 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a fogyasztás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a közösségi média 
695 |a vásárlási szokás 
695 |a X generáció 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Gáspár Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Makra Mercédesz  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58667/1/Farkas%20Alexandra%20FG732Z%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58667/2/Farkas%20Alexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58667/3/Farkas_Alexandra_%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés