Egy márka újrapozicionálása a Z generáció számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Anna
További közreműködők: Rausch Ádám
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:fogyasztói csoportok
fogyasztói szokások
marketingkommunikáció
márka
márkaépítés
márkahűség
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58672
Leíró adatok
Kivonat:A márkák pozicionálása a fogyasztók fejében ma már nem kizárólag a termékelőnyökről szól, hanem arról is, hogy a vállalatok milyen értékeket képviselnek, hogyan kommunikálnak, és mennyire képesek valódi kapcsolatot kialakítani célcsoportjaikkal. A Z generáció megjelenésével ez a kapcsolat még összetettebbé vált: a fiatalok tudatosabbak, érzékenyebbek a hitelességre, a társadalmi felelősségvállalásra, és elvárják az élményalapú, közvetlen márkakommunikációt. Szakdolgozatom azt vizsgálja, hogyan tud egy márka újrapozicionálással érvényes és vonzó maradni a Z generáció számára. A téma aktualitását a generáció piaci súlyának növekedése indokolja: már most is jelentős hatással vannak a fogyasztási trendekre, hosszú távon pedig a márkák jövőjét is alakíthatják. A dolgozatban elméleti keretekre építve, hazai példákon és saját kutatáson keresztül mutatom be, mely tényezők segítik vagy akadályozzák a sikeres újrapozicionálást ebben a célcsoportban.