Egy márka újrapozicionálása a Z generáció számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Anna
További közreműködők: Rausch Ádám
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:fogyasztói csoportok
fogyasztói szokások
marketingkommunikáció
márka
márkaépítés
márkahűség
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58672

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58672
005 20251027142219.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Novák Anna 
245 1 0 |a Egy márka újrapozicionálása a Z generáció számára  |c Novák Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A márkák pozicionálása a fogyasztók fejében ma már nem kizárólag a termékelőnyökről szól, hanem arról is, hogy a vállalatok milyen értékeket képviselnek, hogyan kommunikálnak, és mennyire képesek valódi kapcsolatot kialakítani célcsoportjaikkal. A Z generáció megjelenésével ez a kapcsolat még összetettebbé vált: a fiatalok tudatosabbak, érzékenyebbek a hitelességre, a társadalmi felelősségvállalásra, és elvárják az élményalapú, közvetlen márkakommunikációt. Szakdolgozatom azt vizsgálja, hogyan tud egy márka újrapozicionálással érvényes és vonzó maradni a Z generáció számára. A téma aktualitását a generáció piaci súlyának növekedése indokolja: már most is jelentős hatással vannak a fogyasztási trendekre, hosszú távon pedig a márkák jövőjét is alakíthatják. A dolgozatban elméleti keretekre építve, hazai példákon és saját kutatáson keresztül mutatom be, mely tényezők segítik vagy akadályozzák a sikeres újrapozicionálást ebben a célcsoportban. 
695 |a fogyasztói csoportok 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkahűség 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Rausch Ádám  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58672/1/Nov%C3%A1k%20Anna%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58672/2/st%C3%A1tusz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58672/3/Nov%C3%A1k%20Anna_Szakdolgozat%20B%C3%ADr%C3%A1lat_20250601.pdf  |z Dokumentum-elérés