Vendéglátás és marketing Balatonfüreden - Égszínkék esettanulmány

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nikl Luca
További közreműködők: Hámori Marcell
Miskolci Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
marketingeszközök
marketingkommunikáció
online marketing
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58675

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58675
005 20251027142226.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nikl Luca 
245 1 0 |a Vendéglátás és marketing Balatonfüreden - Égszínkék esettanulmány  |c Nikl Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy milyen hatással van a közösségi média, a digitális marketing és a marketingkommunikációs eszközök egy vállalkozás működésére, ezért választottam a balatonfüredi Égszínkék Balatonfüred Kávézó és Koktélbárt vizsgálati alanynak. Témám jelentőségét az adja, hogy a marketingkommunikáció nemcsak a stratégia helyes alkalmazását erősíti meg, hanem felveti azt a kérdést is, hogy a Balaton szezonalitása pár éven belül háttérbe szorulhat-e, és az egész éves turizmus válhat-e jellemzővé.Szakdolgozatomban elsősorban azt vizsgálom, hogy egy vendéglátó egység hogyan tud egész évben nyitva tartani Balatonfüreden, a Balaton régiójában, amely alapvetően a nyári szezonra épülő turizmusra jellemző. Arra keresem a választ, hogy milyen kommunikációs és marketingeszközök szükségesek ahhoz, hogy a vendéglátóhely a szezonon kívüli időszakokban is képes legyen vendégeket bevonzani. Megvizsgálom az általam választott egység, az Égszínkék Balatonfüred Kávézó és Koktélbár marketingstratégiáját, különös figyelmet fordítva azokra az eszközökre, amelyek hozzájárulnak a bár folyamatosan növekvő népszerűségéhez. Elemzem, hogyan befolyásolja a marketing a vendégforgalmat és a márka ismertségét, továbbá milyen lehetőségek rejlenek az online marketing eszközeiben és az évszakhoz igazodó kampányokban. 
695 |a 7P modell 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Hámori Marcell  |e ths 
700 1 |a Miskolci Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58675/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58675/2/Biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58675/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Nikl%20Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés