Influenszerek hatása az egészséges életmódra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kedves Zsófia
További közreműködők: Miskolci Tibor András
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:befolyásolás
egészség
influencer
influenszer
közösségi média
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58689

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58689
005 20251027142241.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kedves Zsófia 
245 1 0 |a Influenszerek hatása az egészséges életmódra  |c Kedves Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A szakdolgozatom az influenszerek befolyásoló hatásáról szól, de legfőképpen arra élezem ki a beadandómat, hogy a tartalomgyártók az egészséges életmódban mennyire tudnak befolyásoló hatással bírni. Számomra nagyon fontos ez a téma, hiszen én is abba a korosztályba tartozom, akik nap mint nap találkoznak az közösségi médiában influenszerekkel és az ő videóikat, megosztott tartalmaikat nézzük. A dolgozatomban elsősorban megválaszoltam azt a kérdést, hogy kik az influenszerek, mert sokan használják ezt a szót, de nem mindenki tudja a pontos jelentését. Továbbá kitérek arra, hogy a tartalomgyártók hogyan, milyen módszerek segítségével tudják a fogyasztókat befolyásolni, és milyen mértékben. A középpontban az egészségtudatosság kapott helyet, így nagy hangsúlyt fektettem arra, hogy utánajárjak, manapság mennyire tartják fontosnak az emberek a megfelelő táplálkozást és a rendszeres testmozgást. Ezt a kérdést olyan szempontból is megvizsgáltam, hogy ebben a döntésben mekkora szerepet játszanak az influenszerek, és mennyire tudják megváltoztatni az emberek hozzáállását a témához. Azért tartom fontosnak ezt a témát boncolgatni, mert a mai világ nagyon abba az irányba indult el, hogy mindennél fontosabb az egészségünk, ami így is van, viszont nem mindegy, hogy milyen irányból közelítjük meg. 
695 |a befolyásolás 
695 |a egészség 
695 |a influencer 
695 |a influenszer 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
700 1 |a Miskolci Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58689/1/Kedves%20Zs%C3%B3fia_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58689/2/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Kedves%20Zs%C3%B3fia.pdf  |z Dokumentum-elérés