A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fürtös Eszter
További közreműködők: Dóra Szekeres
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing-kampány
márkaépítés
márkanév
médiastratégia
pozícionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58694
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban elsőként az újrapozícionálás elméleti hátterét vizsgáltam meg, bemutatva a pozícionálás és újrapozícionálás alapvető marketingelméleti megközelítéseit, a releváns elméleti modelleket, a kockázatokat és kihívásokat, valamint a sikeres újrapozícionálási folyamat főbb lépéseit. Ezt követően a HELL Energy Coffee márka helyzetét elemeztem a hazai fogyasztásra kész jegeskávé piacon, különös figyelmet fordítva a márka piaci pozíciójára, fogyasztói megítélésére és a kategórián belüli versenyhelyzetre. Az elemzés során feltérképeztem a márkát övező kihívásokat, a fogyasztói percepcióban megjelenő bizonytalanságokat, valamint azokat a tényezőket, amelyek indokolttá tették a márka újrapozícionálását. A dolgozatomban ezt követően részletesen elemzem a márka újrapozícionálásának folyamatát, hatásait, illetve az eredményeit.