A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
Saved in:
Main Author: | Kovács Dániel |
---|---|
Other Authors: | Krasztev Dr. Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Alternatív kultúra Szociológia Zene Kisebbségi kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5870 |
Similar Items
Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja
: Csibra Aletta
: Csibra Aletta
A No Comment Hip Hop reklámozási, és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Kocsis Brigitta
: Kocsis Brigitta
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
: Domboróczki Lili Seila
: Domboróczki Lili Seila
Speciality kávé, mint új kávéfogyasztási irányzat bemutatása
: Csigó Krisztián
: Csigó Krisztián
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A gamer szubkultúra munkával kapcsolatos transzferábilis kompetenciái
: Baranyi Márk
: Baranyi Márk
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
Sneakerek - egy szubkultúra fogyasztási szokásai, marketingje, és a rendezvények szerepe
: Fazekas Bence
: Fazekas Bence
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián
: Jánosi Krisztián
A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
: Somogyvári Benjámin
: Somogyvári Benjámin
Supply Chain Management - új irányzat a modern logisztikában
: Bánky Réka
: Bánky Réka
Az értékelemzés fejlődése, elterjedése, az európai irányzat elemzése
: Orosz Ildikó
: Orosz Ildikó
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
A sörgyártási technológia változásának bemutatása a XIX. századtól napjainkig, a HopTop Brewery Kft. példáján keresztül
: Jándi Ferenc
: Jándi Ferenc
A könnyűzenei export imázsformáló szerepe. A Magyar Zenei Exportiroda
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Zenei összhang a különbségekben magyar és román előadók self-brand építése
: Stoica Alex Raul
: Stoica Alex Raul
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz
: Mellényi Réka Mercédesz
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
A Snowattack Sí, Snowboard és Zenei Fesztivál marketingkommunikációja
: Katona Orsolya
: Katona Orsolya
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
A vallás, mint társadalmi jelenség és társadalmi gyakorlat
: Bakos Bence
: Bakos Bence
A vallás mint társadalmi jelenség és társadalmi gyakorlat
: Varga Beatrix
: Varga Beatrix
A bulvár-jelenség kialakulása és annak társadalmi hatásai
: Földvári Lilla
Published: (2009)
: Földvári Lilla
Published: (2009)
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Ír függetlenségi háború, annak gazdasági és társadalmi következménye, hatása a 21. században.
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Similar Items
-
Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja
: Csibra Aletta -
A No Comment Hip Hop reklámozási, és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Kocsis Brigitta -
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
: Domboróczki Lili Seila -
Speciality kávé, mint új kávéfogyasztási irányzat bemutatása
: Csigó Krisztián -
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti