Több, mint tankolás A MOL kiskereskedelmi hálózatának másodlagos hasznosítása, fókuszban a csomagautomaták
Elmentve itt :
| Szerző: | Ignácz Alexandra |
|---|---|
| További közreműködők: |
Antalóczy Dr. Katalin Júlia
Kocsis Tamás |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | bérleti szerződés csomagküldő kereskedelem e-kereskedelem ingatlangazdálkodás multinacionális vállalatok olajipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58700 |
Hasonló tételek
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Felelős szervezetvezetés - több, mint üzlet
: Páli Balázs Norbert
: Páli Balázs Norbert
Szekszárd és Paks - több, mint fesztivál
: Hauzman Eszter
: Hauzman Eszter
Hazai csomagautomaták használati szokásai napjainkban
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Csomagautomaták és csomagpontok hatása az e-kereskedelemre
: Reichenbach Panna
: Reichenbach Panna
Telemetria rendszer bevezetése a kiskereskedelmi MOL töltőállmásokra
: Erdélyi Dániel
: Erdélyi Dániel
Több mint rendezvény - A vállalati rendezvényszervezés társadalmi felelősségvállalás integrálásával
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Életbiztosítók értékesítési hálózatának ösztönzési rendszere
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan
: Virág Viktor
: Virág Viktor
Az üzemanyag kiskereskedelmi hálózatok jövője – a MOL példája
: Geschitz Dávid Róbert
: Geschitz Dávid Róbert
DFT Eseményközpont informatikai hálózatának bemutatása, folyamatmodellezése
: Schmidt Richárd
: Schmidt Richárd
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Adatvizualizáció, mint hatékony elemzési módszer egy magyar kiskereskedelmi vállalkozásnál
: Tóth Máté
Megjelent: (2017)
: Tóth Máté
Megjelent: (2017)
Az amerikai másodlagos jelzálogpiaci váslág hatása a magyr gazdaságra és bankrendszerre
: SOTUS TAMÁS
: SOTUS TAMÁS
Egy vállalat elavult számítógépes hálózatának modernizálása, fejlesztése
: Iglai Kornél
: Iglai Kornél
A másodlagos autóalkatrész piac sajátosságai Magyarországon az Inter Cars Hungária Kft. szemszögéből
: Szécsi Dániel
: Szécsi Dániel
Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán
: Skrach László Károly
: Skrach László Károly
„Több mint egy gyógyszer" avagy a Neo Citrannal kapcsolatos marketing tevékenység elemzése
: Budai Marianna
: Budai Marianna
Egészségügy, mint világprioritás és konvergencia a szolidaritásalapú több-biztosítós egészségügyi rendszermodell irányába
: Forgács Anna
Megjelent: (2006)
: Forgács Anna
Megjelent: (2006)
Szigetköz, mint turisztikai célterület hasznosítása az idegenforgalmi beruházások tükrében
: Papathanasziu Patrik
: Papathanasziu Patrik
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
A Pálinka, mint Hungarikum
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
Szoftver mint szellemi termék beszerzése egy multinacionális nagyvállalat példáján (MOL)
: Kiséry Balázs
: Kiséry Balázs
Műszerfal diagram, mint kontrolling eszköz alkalmazása MOL Logisztika karbantartás területén
: Bakó Judit
: Bakó Judit
A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
: Varga Krisztián
: Varga Krisztián
Az éves beszámoló elemzésének módszerei, információtartalmának vállalkozói szintű hasznosítása több vállalkozás beszámolójának alapján
: Sevcsik Ágnes Eszter
: Sevcsik Ágnes Eszter
Pirosballon a Mosolyszerviz partyüzlete, mint kiskereskedelmi vállalkozás bemutatása és annak fejlesztési javaslatai
: Polgár Viktor
: Polgár Viktor
Egy termék, termékcsoport eladásának elemzése több országban
: Szekér Alexandra Bernadett
: Szekér Alexandra Bernadett
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
Luxus innovatív (mobil/gyors) házak hasznosítása rövidtávú bérbeadással, mint ingatlanberuházási projekt
: Vlaszaty Soma Gábor
: Vlaszaty Soma Gábor
A Mol-Lub Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata több év beszámolói alapján
: Bánhidi Richárd
: Bánhidi Richárd
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
A Transport 3000 Hungary Kft. Milkrun hálózatának elemzése költségvonzat tekintetében
: Verebes Richárd József
: Verebes Richárd József
A Vállalati Hírnévmenedzsment Megjelenése A Közösségi Médiában
: Ignácz Zsófia
: Ignácz Zsófia
A Várkert Bazár rendezvényei és szerepe a turizmusban
: Ignácz Barbara
: Ignácz Barbara
Hasonló tételek
-
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn -
Felelős szervezetvezetés - több, mint üzlet
: Páli Balázs Norbert -
Szekszárd és Paks - több, mint fesztivál
: Hauzman Eszter -
Hazai csomagautomaták használati szokásai napjainkban
: Csorna Dalma Réka -
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András