Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata A Mazuri ügynökség példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pallai Panna Viola
További közreműködők: Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:direkt marketing
marketing
marketing terv
marketingeszközök
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58715
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a Mazuri Marketing ügynökségnél szerzett szakmai gyakorlat tapasztalataira épül. Bemutatja, hogyan támogatják az értékesítést a modern marketing eszközök, különösen a tartalomgyártás, a lead generálás és az online-offline kampányok. Primer kutatás segítségével vizsgálja a fogyasztói attitűdöket és javaslatokat fogalmaz meg a hatékonyabb marketingkommunikáció kialakítására. A vizsgálatok eredményei hasznos iránymutatásul szolgálhatnak a jövőbeli marketingstratégiák kialakításában.