Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata A Mazuri ügynökség példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pallai Panna Viola
További közreműködők: Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:direkt marketing
marketing
marketing terv
marketingeszközök
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58715

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58715
005 20251027142311.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pallai Panna Viola 
245 1 0 |a Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata  |b A Mazuri ügynökség példáján keresztül  |c Pallai Panna Viola  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat a Mazuri Marketing ügynökségnél szerzett szakmai gyakorlat tapasztalataira épül. Bemutatja, hogyan támogatják az értékesítést a modern marketing eszközök, különösen a tartalomgyártás, a lead generálás és az online-offline kampányok. Primer kutatás segítségével vizsgálja a fogyasztói attitűdöket és javaslatokat fogalmaz meg a hatékonyabb marketingkommunikáció kialakítására. A vizsgálatok eredményei hasznos iránymutatásul szolgálhatnak a jövőbeli marketingstratégiák kialakításában. 
695 |a direkt marketing 
695 |a marketing 
695 |a marketing terv 
695 |a marketingeszközök 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58715/1/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%20-%20Pallai%20Panna%20Viola%20-%20Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58715/2/Pallai%20Panna.pdf  |z Dokumentum-elérés