Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata A Mazuri ügynökség példáján keresztül
Saved in:
| Main Author: | Pallai Panna Viola |
|---|---|
| Other Authors: | Rimóczi Dr. Csilla |
| Format: | Project work |
| Kulcsszavak: | direkt marketing marketing marketing terv marketingeszközök vállalati marketing stratégiák |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58715 |
Similar Items
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Tőzsdei kereskedést támogató informatikai eszközök és lehetőségeik
: Csoma Zoltán Dominik
: Csoma Zoltán Dominik
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A mentális egészség és jóllét elérését támogató hazai digitális eszközök vizsgálata
: Keresnyei Dr Krisztina Andrea
: Keresnyei Dr Krisztina Andrea
A marketing eszközök hatékonyságának fejlesztése a GMB Solutions Kft. esetében
: Balla Eszter Ilona
: Balla Eszter Ilona
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
A kis- és középvállalkozásokat támogató legfontosabb állami finanszírozási eszközök
: Ardon Krisztián
: Ardon Krisztián
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
A Horizont 2020 program, fókuszban a KKV-kat támogató eszközök
: Mócza Eszter
: Mócza Eszter
Az energetikai fókuszú induló vállalkozásokat támogató hazai pénzügyi eszközök elemzése
: Bede-Fazekas Máté
: Bede-Fazekas Máté
A Coca-Cola influencer marketing hatékonyságának vizsgálata
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A gépjármű értékesítés során használt marketing tevékenység vizsgálata
: Kelemen Martin
: Kelemen Martin
IT-t támogató alkalmazás létrehozása a vállalati szoftverekhez való jogosultságok és informatikai eszközök igénylésére
: fehér katalin
: fehér katalin
A termelői értékesítés marketing lehetőségei
: Puskás Mária
: Puskás Mária
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Új építésű lakások értékesítését támogató marketing tevékenység bemutatása
: Kurali Zoltán
: Kurali Zoltán
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
A Kávé Bár Bt. sikere a hálózati gazdaságban az online marketing eszközök hatékonyságának értékelése tükrében
: Horváth Marianna Elza
: Horváth Marianna Elza
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Értékesítés és marketing a magyar fűtéstechnikában
: Reisinger Barnabás Márton
: Reisinger Barnabás Márton
Termelést támogató korszerű beszerzés
: Csoma Bálint
: Csoma Bálint
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
Tárgyi eszközök leltároptimalizálása segédprogrammal
: Palló Viola
: Palló Viola
Vállalati informatikai támogató rendszer értékelése, fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Greff Márk
: Greff Márk
Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata
: Balog Ákos
: Balog Ákos
Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben
: Pallagi Ivett
: Pallagi Ivett
Személyes értékesítés a Chef Market Zrt.-nél
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
: Nagy-Sitkei Adrienn Andrea
A hazai innovációt támogató közvetítő szervezetek működése és marketing tevékenysége
: Rácz Nikoletta
: Rácz Nikoletta
Könyvvizsgálatot támogató IT Audit a gyakorlatban
: Szőke Bence
: Szőke Bence
A belső kontroll támogató funkciói
: Sáfrán Janka
: Sáfrán Janka
A szervezeti szocializáció hatékonyságának vizsgálata egy nemzetközi vállalat példáján keresztül
: Princz Klaudia
: Princz Klaudia
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Szállodaipari marketing eszközök vizsgálata a Marriott International hűségprogramján keresztül
: Illik Dóra
: Illik Dóra
Politikai marketing eszközök
: Fekete András
: Fekete András
A kiszervezett toborzási szolgáltatás hatékonyságának vizsgálata
: Prigyeni Vivien
: Prigyeni Vivien
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
Influencer Marketing és az Értékesítés Kapcsolata Közösségi Médiában
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
Az élelmiszergazdaság hatékonyságának vizsgálata a MOROKO Farm Kft vállalkozás példáján keresztül
: Matula Árpád Gábor
: Matula Árpád Gábor
Vállalkozás indítását tamogató szolgáltatások a felhőben
: Kiss Gergely Péter
: Kiss Gergely Péter
Similar Items
-
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett -
Tőzsdei kereskedést támogató informatikai eszközök és lehetőségeik
: Csoma Zoltán Dominik -
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna -
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita -
A mentális egészség és jóllét elérését támogató hazai digitális eszközök vizsgálata
: Keresnyei Dr Krisztina Andrea