Online marketing eszközök alkalmazása a Bau-Systeme 92 Zrt-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántói-Szabó Clarissa
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
építőipar - építészet
marketingeszközök
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58717
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom során a Bau-Systeme 92 Zrt., építőipari szektorban kereskedelmi szerepet betöltő vállalat online marketing eszközeit vizsgáltam, valamint primer kutatással feltártam a fogyasztók magatartását, és javaslatot tettem új online marketing eszközök bevezetésére.A Bau-Systeme 92 Zrt-t SWOT analízissel elemeztem, továbbá bemutattam az marketingstratégiáját és a marketing mix elemeit, illetve szó került az értékesítési tölcséréről is.A cég által alkalmazott online marketing eszközöket a POE elv szerinti csoportosítással szemléltettem.A vállalat átfogó elemzését követően a primer kutatásom eredményei kerültek bemutatásra, melyből megállapítható, hogya vásárlói döntésben kiemelt szerepet játszanak a termékekről és a vállalatról szóló vélemények, valamintaz online hirdetések és a kedvezmények is jelentős befolyással vannak a felhasználókra. A következtetésekre reagálvajavasoltam az értékelések és vélemények írására való vásárlói buzdítást, valamint a felugró, popup ablakok alkalmazását, melyek olyan sürgető kedvezményeket közvetítenek, amik „kihagyhatatlan ajánlat” hatását keltik.A záródolgozatom konklúzióját tekintve elmondható, hogy aBau-Systeme 92 Zrt. eredményesen használja az online marketing eszközöket, és aktív jelenlétet mutat az online csatornákon. Megjelenéseikben egységes és következetes marketingkommunikációt alkalmaz az omnichanel marketingstratégiája révén. A javasolt eszközök bevezetésével lehetősége adódhat a versenyképessége növelésére, annak ellenére, hogy jelenleg az építőipari szektorban kiélezett verseny figyelhető meg a kedvezőtlen gazdasági tényezők miatt.