Online marketing eszközök alkalmazása a Bau-Systeme 92 Zrt-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántói-Szabó Clarissa
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
építőipar - építészet
marketingeszközök
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58717

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58717
005 20251027142313.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szántói-Szabó Clarissa 
245 1 0 |a Online marketing eszközök alkalmazása a Bau-Systeme 92 Zrt-nél  |c Szántói-Szabó Clarissa  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Záródolgozatom során a Bau-Systeme 92 Zrt., építőipari szektorban kereskedelmi szerepet betöltő vállalat online marketing eszközeit vizsgáltam, valamint primer kutatással feltártam a fogyasztók magatartását, és javaslatot tettem új online marketing eszközök bevezetésére.A Bau-Systeme 92 Zrt-t SWOT analízissel elemeztem, továbbá bemutattam az marketingstratégiáját és a marketing mix elemeit, illetve szó került az értékesítési tölcséréről is.A cég által alkalmazott online marketing eszközöket a POE elv szerinti csoportosítással szemléltettem.A vállalat átfogó elemzését követően a primer kutatásom eredményei kerültek bemutatásra, melyből megállapítható, hogya vásárlói döntésben kiemelt szerepet játszanak a termékekről és a vállalatról szóló vélemények, valamintaz online hirdetések és a kedvezmények is jelentős befolyással vannak a felhasználókra. A következtetésekre reagálvajavasoltam az értékelések és vélemények írására való vásárlói buzdítást, valamint a felugró, popup ablakok alkalmazását, melyek olyan sürgető kedvezményeket közvetítenek, amik „kihagyhatatlan ajánlat” hatását keltik.A záródolgozatom konklúzióját tekintve elmondható, hogy aBau-Systeme 92 Zrt. eredményesen használja az online marketing eszközöket, és aktív jelenlétet mutat az online csatornákon. Megjelenéseikben egységes és következetes marketingkommunikációt alkalmaz az omnichanel marketingstratégiája révén. A javasolt eszközök bevezetésével lehetősége adódhat a versenyképessége növelésére, annak ellenére, hogy jelenleg az építőipari szektorban kiélezett verseny figyelhető meg a kedvezőtlen gazdasági tényezők miatt. 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a építőipar - építészet 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a online marketing 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58717/1/Sz%C3%A1nt%C3%B3i-Szab%C3%B3%20Clarissa%20-%20X45STQ%20-%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58717/2/Biralat_Sz%C3%A1nt%C3%B3i-Szab%C3%B3%20Clarissa.pdf  |z Dokumentum-elérés