A Béres Csepp bevezetése a japán piacra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Papp Márió Attila
Other Authors: Illés Evelin
Szabó Bálint
Format: Thesis
Kulcsszavak:gyógyszeripar
gyógyszermarketing
Japán
Magyarország
marketingstratégia
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58719
Description
Abstract:A dolgozatomban egy egyedien magyar hungarikumot, szerettem volna bevezetni egy távoli piacra.Azért a Béres Cseppre esett a választásom, mert ez elég nagy kihívást jelent a gyógyszeripar szigorú szabályozását tekintve. Távoli piacként pedig a japán piacot jelöltem ki, mert ez is újabb megugrandó akadályokat gördít elénk.A dolgozatomban amellett állok ki, hogy a Béres Csepp termék változtatásával és egy glokális marketing stratégiával sikeresen bevezetésre kerülhet a termék a célpiacra és profitábilis üzletet lehet kialakítani.Az álláspontom alátámasztására megnézem a termék SWOT, illetve 4P elemzését és Japán PESTEL analízisét is. Leírom egy magyar-japán kapcsolatokkal rendelkező összekötő cég tapasztalatait a témával kapcsolatban. Majd a végén marketing stratégiai javaslatot teszek az üzlet sikerességének maximalizálása érdekében.