Az IT Fest marketingstratégiája, az élménymarketing és a technológia szerepe a rendezvényszervezésben
Saved in:
| Main Author: | Orosz Fanni |
|---|---|
| Other Authors: |
Cser Lilla
Máté Dr. Zoltán |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | digitális technológia eseménymarketing élménymarketing marketingkommunikáció marketingstratégia rendezvényszervezés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58724 |
Similar Items
Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban
: Bánkuti Enikő
: Bánkuti Enikő
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Az élménymarketing szerepe és hatása a vendégélményre a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Danícková Tímea
: Danícková Tímea
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka
: Kiss Boglárka
A marketing szerepe a kulturális rendezvényszervezésben
: Kurucz Linda Márta
: Kurucz Linda Márta
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Az axolotl fémbevonási technológia magyarországi bevezetésének marketingstratégiája
: Diósi Gábor György
: Diósi Gábor György
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka
: Beliczki Réka
Projektmenedzsment jelentősége a vállalati rendezvényszervezésben
: Bucsi Balázs
: Bucsi Balázs
Kulturális pezsgés vidéken-Az EastFest Mezőtúr és a turizmus kapcsolata
: Döbrei Mónika
: Döbrei Mónika
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
Az “East Fest” mint Mezőtúr fő turisztikai attrakciójának elemzése, fejlesztési lehetőségei
: Gonda Gábor
: Gonda Gábor
Fenntarthatóság és okos megoldások a szállodai rendezvényszervezésben
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
A látványtervező programok új távlatai a rendezvényszervezésben
: Móra Róbert
: Móra Róbert
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A fenntarthatóság vizsgálata a fesztiválturizmusban, az EFOTT fesztivál és a VeszprémFest példáján keresztül
: Makai Zsuzsanna
: Makai Zsuzsanna
A fesztiválszervezők jövőbeli stratégiái a pandémia után a VeszprémFest példáján keresztül
: Kolsói Klaudia
: Kolsói Klaudia
Project management a rendezvényszervezésben az A-Z PRodukció Kft. rendezvényei alapján
: Rákóczy Dorina
: Rákóczy Dorina
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
A fenntartható megoldások iránti kereslet és kínálat változása a rendezvényszervezésben
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A fesztiválok helyzete és turizmust formáló hatása a Veszprémi kistérségben a VeszprémFest példáján keresztül
: Kolocz Ivett
: Kolocz Ivett
Magyarország szerepe és lehetőségei az autóipari technológia váltásban
: Hoffmann Noémi Anna
: Hoffmann Noémi Anna
Fesztiválszervezők jövőbeli stratégiái a COVID-19 után a VeszprémFest és a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Korom Szimonetta
: Korom Szimonetta
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
E-volution, az az a technológia szerepe a gazdasági életben.
: Tisza Szabolcs
: Tisza Szabolcs
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
A blokklánc technológia szerepe az ellátási láncban és az e-kereskedelemben
: Vajai Máté Bence
: Vajai Máté Bence
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
Az SDTE technológia üzleti potenciálja
: Tóthné Pölös Zsuzsanna
: Tóthné Pölös Zsuzsanna
Az oktatási technológia elfogadása Indiában
: Preeti, Goel, et al.
Published: (2024)
: Preeti, Goel, et al.
Published: (2024)
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Jó-e a technológia az oktatásnak?
: Kétyi András
Published: (2021)
: Kétyi András
Published: (2021)
A technológia hatása az emberi jogok védelmére
: Bánhegyi Petra
: Bánhegyi Petra
Az Alphasonic Kft. Marketingstratégiája
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Az MKB Bank marketingstratégiája
: Kéri Julianna
: Kéri Julianna
Technológia - és Innovációmenedzsment Kapcsolata Fenntartható Csomagolásfejlesztés
: Fábián Péter
: Fábián Péter
Az Unicum Marketingstratégiája és Marketingkommunikációja
: Hortobágyi Viktor
: Hortobágyi Viktor
A tiszadobi Andrássy-kastély marketingstratégiája, a modern marketing eszközök és a mesterséges intelligencia alapú technológia alkalmazásával, a kastély turizmusának fejlesztése céljából
: Gazdag Regina
: Gazdag Regina
Similar Items
-
Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban
: Bánkuti Enikő -
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita -
Az élménymarketing szerepe és hatása a vendégélményre a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Danícková Tímea -
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka -
A marketing szerepe a kulturális rendezvényszervezésben
: Kurucz Linda Márta