Utazási szolgáltatások és fogyasztói döntések Generációs eltérések a piac alakulásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Toldi Anna
További közreműködők: Barta Edit
Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
fenntarthatóság
generációs különbségek
utazási szokások
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58731
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a Baby Boomer, X, Y és Z generációk utazási szokásainak és döntési mechanizmusainak összehasonlító elemzését tűzi ki célul. A kutatás vegyes módszertannal – kérdőíves felméréssel és félig strukturált interjúkkal – vizsgálja, hogy a különböző generációk milyen motivációk, értékek és technológiai szokások mentén hozzák meg utazási döntéseiket. Az eredmények rávilágítanak a digitális eszközök, a közösségi média és a fenntarthatóság eltérő szerepére, valamint a generációk közötti főbb különbségekre és hasonlóságokra. A dolgozat gyakorlati javaslatokat fogalmaz meg a turisztikai szolgáltatók számára a generáció specifikus igények hatékonyabb kiszolgálása érdekében.