Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Anikó
További közreműködők: Szabó Edit
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:4p
élményalapú oktatás
fiatalok
marketingstratégiák
szimfonikus zenekar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58733
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatomban a szimfonikus zenekarok marketingstratégiájáról írtam. Az általános marketingelmélet és bevezetés után kitérek a szimfonikus zenekarokat érintő aktuális kihívásokra. Fókuszba helyezem a fiatalabb közönség bevonását, az ehhez szükséges marketinglépéseket. . Kutatásomban primer és szekunder módszereket is alkalmazok. Primer kutatásként egy 16-35 éveseket célzó kérdőívet hoztam létre , szekunder kutatásként az általam fellelt szakirodalom elemzését és feldolgozását választottam. Az eredmények feldolgozását követően bemutatok sikeres magyar és nemzetközi példákat illetve javaslatokat teszek a sikeres marketingstratégia kidolgozására. A munkám lezáró momentumaként összegeztem a dolgozat tanulságait.